zondag 31 oktober 2010

Eerste keer Dommen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor het doeleinde van dit verslag zijn de namen gefingeerd naar karakters uit een ander verhaal.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vroeg haar om naast me te komen zitten op het bed. Ik vroeg haar naar de dingen die ze wel en niet zag zitten op het moment. Ze gaf aan dat ze niet compleet naakt wilde en dat ze graag haar slipje aan wilde houden. Ze vertelde dat ze slaag in het algemeen wel leuk vond, maar niet zozeer in haar gezicht. Dat vindt ze vervelend. Met alle andere plekken had ze geen moeite. Ze gaf aan dat ze liever geen blinddoek wilde gebruiken en dat een gag ook niet gebruikt ging worden. Ze vertelde me dat ze het fijn vond als ik aan d’r haren zou trekken en dat ze geen problemen had met bondage. Ook klemmen en knijpen en dergelijke waren geen probleem. Ze gaf aan dat ze gewoon zal aangeven wanneer het te veel zou worden, en dat een duidelijke stop dan ook kappen betekend. Ik zag daar geen problemen in, gezien ik geen resistance play van plan was. 

Ik droeg haar op om te gaan staan en om al haar ‘overbodige’ kleding uit te doen. Ik besloot bewust niet te gaan kijken naar wat ze deed, om haar meer op haar gemak te stellen. Ik ging gewoon in de tussentijd wel de nodige spullen uit mijn speeltas halen. Toen ik merkte dat ze een beetje verlegen, bijna verloren in de kamer stond, zei ik dat ze haar armen op haar rug kon plaatsen, met haar onderarmen op elkaar. Later bleek dat ze niet helemaal had begrepen wat ik bedoelde, maar dat was geen probleem. Ze vroeg of ik het gordijn dicht kon doen van mijn raam, en bedacht dat ze inderdaad van het einde van de straat een stukje van haar zouden zien. Ik wist ook dat als ze op haar knieën zou zitten, ze niet zichtbaar zou zijn. Een soort bondage, zonder touwen. Maar ik wilde haar liever op haar gemak hebben, en deed het gordijn dicht en deed het licht in de kamer aan. Ik vroeg nog eventjes of ze het koud had, en dat had ze wel een beetje. Dus ik deed even de verwarming een tandje hoger en nam weer plek op het bed tegenover haar. 

Terwijl ik een paar stuks touw klaar aan het maken was voor gebruik, zei ik dat ze wel op haar knieën mocht gaan zitten en mij kon vertellen wat er door het hoofd ging. Ze had moeite met het verwoorden van haar gedachten, dus ik hielp haar een handje om het te verwoorden. Ik merkte op dat haar met zichzelf confronteren hielp haar subbiger te maken. Iets wat ik moet onthouden! Ik zag dat ze neer keek in plaats van mij aan te kijken en bedacht ter plekke dat ik daar wel eens iets leuks mee kon doen. Ik vroeg uiteindelijk aan haar wat ze fijn vond om haar dominante mee aan te spreken en ze antwoordde dat ze niet zo goed wist wat ze fijn vond. Ik gaf aan dat ik het belangrijk vind dat mijn subje netjes met 2 woorden praat, en dat het mij niet zoveel uitmaakte of ze me nu aansprak met Mark, meneer of meester. Ik vroeg of ze het begreep, waarop ze antwoordde met stille “Ja Mark.” Ik kreeg al bijna een koude rilling van de manier van hoe ze het uitsprak, het klonk geweldig! Zo rustigjes en heerlijk onderdanig. Ik vroeg of ze wel eens clover clamps op heeft gehad en ze antwoordde van nee. Ik had het idee dat ik wat zenuwachtigheid in haar stem hoorde en besloot die klemmen maar even niet te gebruiken. Waarschijnlijk misschien nog iets té veel van het goede. Jammer, maar ik weet nog genoeg andere dingen om me mee te vermaken!

Ik nam een kort stuk touw en ging achter Rosanne zitten, met mijn rug tegen de kast aan. Ik bond haar polsen aan elkaar vast, maar ik liet veel ruimte vrij en ik had daarnaast ook mijn twijfels of de knoop zou houden. Tijd om dat eens te testen. Ik vroeg een Rosanne of ze dacht dat ze zichzelf los kon maken terwijl ik mijn vingertoppen over haar flanken omhoog liet lopen. Wat voelt ze lekker zacht en soepel aan. Ik kon haar haren ruiken en het was een lekkere geur. Rosanne antwoordde dat ze dacht dat ze haar handen niet kon bevrijden, maar ik had nog steeds mijn twijfels erover. Ik liet mijn handen over haar borsten glijden, naar haar tepels, die van de opwinding al stijf waren geworden. Ik vertelde haar dat ik vond dat ze wel iets meer moeite mocht gaan doen en ik begon in haar tepels te knijpen. Steeds net ietsje harder. Ik vertelde haar dat ik niet van plan was te stoppen totdat ze zichzelf los zou hebben gekregen. Dat zal vast wel genoeg motivatie zijn dacht ik bij mezelf. En het bleek dat ik gelijk had, want na een paar minuten, gevuld met haar versnelde ademhaling, lichtelijk gekreun en haar gevecht tegen de touwen wist ze zichzelf inderdaad los te krijgen. Ik vertelde dat ik inderdaad al mijn twijfels had over de knoop die ik had gemaakt en dat ik het even wilde checken of ik gelijk had. Ik bond opnieuw haar polsen en had dit keer veel meer vertrouwen in mijn bindwerk. Genoeg om het niet nog een keer te hoeven testen. Ik zei dat ze me moest vertellen als haar handen gingen tintelen of iets in die trant, en deze opdracht werd bevestigd met een zachte “Ja Mark.”

Ik besloot om nog wat meer met haar borsten te spelen, gewoon omdat ze zo lekker aanvoelden en omdat Rosanne van die heerlijke reacties erop maakte. Ze bewoog mee met de richtingen van hoe ik aan haar tepels trok, en vertelde haar dat ik misschien haar tijdens het dansen bij haar tepels moest leiden, gezien ze zo braaf en goed volgde. Ik vertelde haar dat het tijd werd om even wat meer touw erbij te gaan pakken. Ik had in mijn hoofd om dit lieve schattige meisje eens een ‘crotchrope’ aan te meten. Maar voordat ik dat zou gaan doen, wilde ik eerst haar enkels aan haar bovenbenen vastmaken. Ik besloot een middellang stuk touw ervoor te gebruiken, maar ik merkte al snel dat ik te weinig touw had om een band die breed genoeg was kon aanleggen. Uiteindelijk dus een lang stuk touw gemaakt, waarmee ik een band van voldoende breedte kon aanleggen. Ik gaf aan dat ze haar benen een beetje van elkaar moest drukken en spanning op het touw moest houden. Dit ging haar niet helemaal perfect af, maar dat was niet erg. Ik betrapte me een paar keer hard op dat ik haar stond te bedanken voor wat ze doet. Ik moet dat voortaan niet hard op doen. Terwijl ik bezig was om de bondage van haar linkerbeen af te ronden, zei ik dat Rosanne maar zichzelf nuttig kon maken door mijn nek te gaan kussen. Haar hoofd was immers toch al in de buurt. Toen ze zich ging verzitten om er goed bij te kunnen, kwam mijn hoofd bij haar linker borst te rusten. Ik kon haar hartslag horen, duidelijke versnelde kloppen. Heerlijk om te horen dat haar bloed aan het razen is door haar lichaam. Ik vertelde dat ik haar versnelde hartslag kon horen en dat ik wist dat ik haar aan het opwinden was. Dit beaamde ze.

Uiteindelijk waren haar benen gebonden en besloot weer achter Rosanne te gaan zitten, tegen de kast aan. Ik begon haar weer te strelen en met haar borsten te spelen. Dit keer wat meer kneedwerk en ik genoot van de stevigheid van haar borsten en de kleine zachte geluidjes die Rosanne maakte. Een zachte “mmm” of het rappe inhalen van adem wanneer ik hard in haar borsten kneep. Ik vroeg of Rosanne wist waarom ik haar benen had gebonden zoals ik had gedaan en ze antwoordde zachtjes dat ze het niet wist. Ik begon langzaam maar gestaag haar tepels omhoog te trekken en Rosanne ging mee, totdat ze door de bondage niet verder omhoog kon komen. Ik vertelde haar dat ik haar zo had gebonden, zodat ik dit kon doen. Rosanne probeerde me weer terug omlaag te trekken en ik fluisterde in haar oor dat ze het op die manier alleen maar pijnlijker voor zichzelf maakte. Damn wat is het heerlijk om in haar bolletje te kruipen en op die manier op haar in te werken! Ik vroeg wat ze hiervan vond en ze antwoordde heel zachtjes met “Heel lekker Mark…” Ze klonk net alsof ze een beetje buiten adem begon te raken. Ik bedacht bij mezelf dat Rosanne misschien wel eens masochistisch aangelegd zou kunnen zijn, als ze inderdaad vrijwillig gaat zitten trekken. Ik vroeg haar of ze stil wordt als ze subbig is en ze gaf aan dat het inderdaad het geval was. Er ging even een klein alarm belletjes rinkelen dat ik dus meer op haar lichaamstaal moest gaan letten, omdat ze misschien vanwege haar subbigheid moeite heeft om aan te geven dat het teveel voor haar is. Toen schoot me die grote pluizige veer te binnen en ik vertelde Rosanne dat het tijd was om even wat anders te gaan doen. Ik boog me over haar schouder en ze keek me aan. Ik gaf haar een kus op haar lippen en deze kus veranderde al snel in een korte tongzoen. Heerlijk teder en relaxed. Ik trok mezelf terug en keek in die mooie ogen van haar. Het leek net alsof ik haar kon zien smachten voor meer.

Ik pakte de veer van het bed en ging voor Rosanne zitten. Ze was gaan verzitten in de tussentijd en ze hing nu net iets naar achteren en steunde op haar handen achter haar rug. Ik begon de veer over naakte huid te trekken, heel rustig en teder, en gaf haar de opdracht om vanaf nu constant oogcontact met me te houden. Niet alleen is het nuttig omdat ik haar reacties beter kan lezen, maar ik vind oogcontact gewoon super lekker. Haar pupillen waren erg verwijdt en dat was voor mij het teken dat ik goed bezig was en dat ze het ongelooflijk naar haar zin had. Terwijl ik de veer over haar lichaam trok, vertelde ik haar dat haar pupillen heel groot waren en dat ik zag dat ze het naar haar zin had. Zei vertelde dat het inderdaad waar was en dat ik ook grote pupillen had. Waarop ik antwoordde dat ik me inderdaad bijzonder vermaakte met haar. Uiteindelijk besloot ik haar nog een beetje te plagen met het feit dat ze graag haar slipje aan wilde houden. Ik bewoog de veer gestaag tussen haar benen en bewoog er plagerig mee op en neer en liet de randen van de weer lichtjes langs de binnenkant van haar dijen kietelen. Ik merkte op dat het jammer voor haar is dat ze waarschijnlijk hier niet zoveel van zou voelen, waar ze op reageerde met een zacht, nauwelijks te verstane “Ja Mark, inderdaad…” Die verzuchting in haar stem, alsof er engelen aan het zingen waren, zo lekker klonk dat.

Toen ik de veer in mijn hand omdraaide, werd ik opeens bewust van de harde pen van de veer. Ik dacht bij mezelf dat ik die kant van de veer ook kon gebruiken! Ik vertelde aan Rosanne dat deze veer eigenlijk twee leuke delen heeft. Ik kriebelde met de veer over haar linkertepel terwijl ik zei dat ze al bekend was met deze kant van de veer. Ik draaide de veer om en begon er zachtjes mee in de huid van haar linker borst te prikken. Ik zag dat Rosanne moeite had met haar oogcontact te houden en wist meteen dat deze kant ook erg leuk ging worden. Zachtjes prikte ik keer op keer met de pen in haar borst en draaide rondjes om haar tepel heen terwijl ik vroeg of ze een idee had waar ik heen zou gaan met die veer. Ze antwoordde dat de veer over haar borst heen ging, en ik besloot haar een hint te geven om de cirkel om haar tepel kleiner en kleiner te maken. Ik vroeg opnieuw waar de veer heen ging, en ze zei dat het naar haar tepel ging. Ik vroeg welke tepel en ze antwoordde zachtjes dat het haar linker was. Toen het woord tepel over haar lippen heen ging, leek het let alsof ik een lichte twinkeling in haar ogen zag. Een zeer mooi iets om te zien. En vervolgens prikte ik voorzichtig met de pen in haar linker tepel. Opnieuw rolde de ogen van Rosanne bijna achterover in haar kassen. Ik vroeg hoe dit aanvoelde en ze gaf aan dat het heel lekker was. Bingo! Ik liet de veer nu een prikkend spoor trekken naar haar andere borst en vroeg opnieuw waar de veer heen zou gaan. Ze antwoordde dit keer goed: haar rechter tepel. En een minuut later drukte inderdaad de punt van de veer in het zachte vlees van haar tepel en opnieuw trakteerde Rosanne mij op een onderdrukte reflex om te verkomen dat ze haar oogcontact verbrak. Ik besloot om de veer via haar buik omlaag te laten lopen, haar navel in. Daarna plaatste ik de pen in haar zachte vlees in haar rechter flank en begon deze langzaam en gestaag van de ene kant van haar buik naar de andere kant van haar buik te trekken. Ik zag dat Rosanne bijna verschrikt haar adem in begon te houden en zei dat ze gewoon door moest gaan met adem halen. Met elke baan liet ik de veer een stukje hoger komen. Als laatste liet ik de pen onder haar borst lopen, op de plek waar haar borst overging in haar borstkas. En precies daar raakte ik blijkbaar een sterk erogene zone van Rosanne, gezien ze opeens onregelmatiger adem begon te halen en ik ook een kleine rilling kon waarnemen. Ik reageerde daarop door te zeggen: “Hey, it seems I hit the spot right there!” Rosanne bevestigde dit stilletjes met een voorzichtig knikje. Ik trok de pen van de veer nog een keer langs dat plekje en opnieuw schoot er een zichtbare golf van genot door haar lijf. Ik was nieuwsgierig of ze dan onder haar andere borst ook zo’n plekje zou hebben en dat klopte.

Ik besloot dat ik wel genoeg had gehad van de veer en legde deze weer op het bed neer. Ik ging weer achter Rosanne zitten en ze liet zichzelf rusten op mijn borst. Ik voelde haar lichaam heel lichtjes deinen van haar ademhaling. Ik streelde haar buik en borsten met de toppen van mijn vingers en vroeg hoe ze zich voelde. Ze vertelde op een bijna niet te verstane toon dat ze het erg naar haar zin had met me. Ik vertelde dat ik daar blij om was en dat ik ook graag wilde dat ze zich vermaakte. Ze vroeg aan mij of ik me ook vermaakte en ik zei dat ik me inderdaad erg vermaakte met haar hier en nu. Als sinds we bezig waren had ik een erectie in mijn broek, en ik was nieuwsgierig omdat Rosanne dat ook was opgevallen. Vast wel dacht ik bij mezelf en ik besloot het gewoon te vragen aan haar. Ik vroeg aan haar of Rosanne wist wat ze met me deed. Ze antwoordde met dat ze mij opwondt. Daar had ze zeker gelijk in, maar ik wilde het haar horen zeggen. Dus ik vroeg aan haar wat daarvan het gevolg was, waarop ze na enige twijfeling antwoordde dat ik geil werd. Jammer, weer niet wat ik wilde horen. Dus opnieuw vroeg ik aan Rosanne wat het gevolgd daarvan was en eindelijk antwoordde ze met wat ik wilde horen: “Dat je een stijve lul hebt, Mark?” Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht toen ze het zo zei, en gaf aan dat ik inderdaad een stijve lul kreeg van haar. Ik had eigenlijk verwacht dat ze zou zeggen dat ik een erectie zou hebben of een stijve en ik was eigenlijk wel verrast door het feit dat ze er ook het woordje lul erbijbetrok. Ik informeerde bij haar in hoeverre ze ‘dirty talk’ leuk vond en ze vertelde dat ze dat wel aangenaam vond soms. Ook iets wat ik moet onthouden!

Nadat we even zo in elkaar armen lagen, begon ik Rosanne weer overeind te trekken aan haar tepels totdat ze voorover gebogen was en dat ik haar rug goed kon bekijken. Ik zei tegen haar dat ze erg goed was op weg naar haar beloofde massage als ze zo braaf zou blijven. Ik liet mijn handen over haar rug glijden en na een paar keer begon ik ook mijn nagels erbij te betrekken. Dit leverde weer lekkere geluidjes op, maar ook dunne rode krassen op haar rug. Ik vroeg even aan Rosanne wat ze vond van merktekenen, wat ze beantwoordde met dat ze daar niet teveel van wilde. Ik trok nog een paar keer met mijn nagels over haar huid heen en kreeg toen een nieuw ideetje. Ik deed mijn ketting af en merkte een klein beetje teleurgesteld dat deze gewoon warm was. Ik had het leuker gevonden als de ketting koud was geweest. Ik liet de ketting over haar rug glijden en ze reageerde daar heel leuk op. Een klein beetje een onrustige ademhaling, heerlijk om te horen. Ik vroeg aan haar of ze wist wat voor object het was en ze gokte op de veer. Ik antwoordde dat die op het bed lag en ze keer even op om te kijken. Toen gokte ze correct en ik vroeg wat ze ervan vond. Ze gaf aan dat het een beetje kietelde. Ik legde mijn ketting weer weg en trok Rosanne weer iets naar me toe. Ik haalde d’r haar uit haar gezicht en keek even naar haar mooie hals. Ik vroeg of ze wel eens gebeten is en wat ze ervan vond. Ze gaf aan dat ze wel eens eerder gebeten was in haar nek en dat ze het wel aangenaam vond. Ik kneep in twee plekken waar ikzelf wel zou bijten en op beide plekken was ze wel eens eerder gebeten. Ik voelde een ‘urge’ op komen om haar te zoenen, dus ik pakte haar haren beet en trok haar hoofd opzij. Ik keek even in die heerlijke ogen van haar en plaatste vervolgens mijn lippen op de hare.
Het zoenen was werkelijk heerlijk. Toen mijn honger voor haar lippen weer gestild was, trok ik mezelf terug. Ik zag dat ze haar ogen gesloten had. Ik merkte op dat ik haar de opdracht had gegeven om te allen tijde mij aan te blijven kijken en dat het zoenen daar geen excuus op was. Ik wist van mezelf dat het ongelooflijk moeilijk is om die ‘reflex’ tegen te houden, maar het leven van een subje hoeft niet altijd makkelijk te zijn. Ze keek me een beetje schuldig aan en ik nam haar weer in mijn armen. Ik vertelde haar dat een correctie wel toepasselijk was en vroeg hoe zij daarover dacht. Na een pauze gaf ze aan dat ze het inderdaad met me eens was. Heerlijk om dat van haar te horen, dat ze bereidt is om verantwoordelijkheid te dragen voor wat ze doet! Ik vroeg aan haar wat volgens haar een toepasselijke manier was om dit te doen, wat ze vervelend vond. Ze moest daar erg over nadenken en ik had eigenlijk geen zin om te lang te wachten en die correctie uit te stellen. Wat geknijp in haar tepels leverde mij een antwoord op: ze vond het vervelend om constant gepijnigd te worden op één plek. Ik moest meeteen aan een cane denken, maar die had ik niet. Maar ik had wel chopsticks. En zeg nou zelf, dat zijn gewoon mini canes…

Ik gaf aan dat ik daar wel wat mee kon en ik pakte een van de Chinese eetstokjes van mijn bed en plaatste de punt ervan op haar bovenbeen en drukte er een beetje mee. Ik vroeg of ze wel een gecaned was op haar voetzolen en ze antwoordde van nee. Ik meldde dat dit dan haar eerste keer ging worden en zei dat ze op haar zij moest laten vallen. Ik ondersteunde haar en draaide haar daarna op haar buik. Beide voetzolen lekker makkelijk beschikbaar in de lucht. Ik begon zachtjes tikken uit te delen op haar voetzool en terwijl ik dat deed vertelde ik dat ze tijdens de correctie een mantra ging gebruiken. De mantra die haar door de ‘caning’ heen zou helpen, was: “Ik zal oogcontact houden met mijn dominant, als hij dat wilt.” Ik wist niet helemaal zeker of dit te lang zou zijn, maar blijkbaar was dit niet het geval. Ik vertelde dat ze tijdens de correctie geen oogcontact hoefde te houden. Gedurende de hele correctie, waarin ik beide voetzolen bewerkte met de chopstick, wist ze de manta correct uit te spreken. Toen ik vond dat het wel genoeg was, boog ik me over Rosanne heen en ik zag dat ze meteen oogcontact zocht. Blijkbaar heeft het geholpen en ik ga een kus op haar wangen en ik zag een glimlach op haar lippen verschijnen. Ik ging haar te plagen en zei ik dat ik het idee kreeg dat ik haar niet voldoende gestraft zou hebben, gezien ze nog steeds zat te lachen. Maar de instantane reactie van haar op die opmerking liet blijken dat ze echt haar lesje had geleerd. En daar was ik blij om, want ik vond het niet fijn om haar te straffen.

Ik hielp haar weer overeind liet haar tegenover me zitten op haar knieën. Ik liet mijn handen langs haar flanken, langs de zijkanten van haar borsten naar haar hals glijden en plaatste mijn duimen op haar kaken en trok haar zachtjes naar me toe. Ik zei dat ze zich goed had verweerd en ik gaf haar een kusje op het puntje van haar neus. En toen voelde ik weer een honger naar haar lippen en besloot haar maar weer te gaan zoenen. Toen ik me even terug trok, zei ze dat mijn lippen lekker waren. Ik vertelde dat ik net zo dacht over haar lippen en zei dat ze geen oogcontact meer hoefde te houden. We gingen nog ever verder met zoenen en ik merkte dat Rosanne wel erg gretig begon te worden gezien ze steeds meer op me ging leunen. Zo ver, dat ik op een gegeven moment mijn evenwicht verloor en een klein beetje achterover viel. Ze keek een beetje schuldig, maar ik zei dat haar enthousiasme juist heel aangenaam was. Ik ging anders zitten en vervolgde onze zoen partij.
Toen mijn honger weer gestild was, trok ik mezelf terug en ik voelde dat Rosanne mee boog en meer wilde. Ik keek haar aan, en zei dat ze daar nog meer van kreeg als ze braaf zou zijn. Met die woorden gaf ik haar een kusje op haar neus en ik positioneerde Rosanne weer voor de kast en ik ging weer tussen haar en de kast in zitten en trok haar naar me toe. Ik hield mijn hoofd tegen de hare en ik besefte dat ik helemaal nog niet wilde stoppen, maar dat ik geen idee had van hoe laat ze eigenlijk weer naar huis wilde gaan. Ik vroeg het aan haar en ze zei dat ze eigenlijk wel weer om half vijf naar huis wilde gaan. Dus stond even op en keek op mijn horloge. Mijn hoofd was niet helemaal helder en ik dacht eerst te lezen dat het half 4 was. Wat ik niet helemaal snapte, omdat ik me kon herinneren dat we ongeveer rond half 4 juist waren begonnen met het spel. Het was eigenlijk tien minuten voor half 5 en beide verzuchtte even teleurgesteld. We waren beiden nog lang niet toe om te stoppen. We besloten om nog eventjes in elkaar armen te liggen voor een paar minuten en toen ging ik van achter haar vandaan en ging voor haar zitten. 

Terwijl we aan het zoenen waren, maakte ik op de tast de touwen om haar polsen los. Toen ik de touwen los had, zei ik dat ze haar armen langzaam en rustig moest bewegen. En vooral straks haar benen heel langzaam strekken. Ik ontdeed haar ene been van het touw en begeleidde de been langzaam. Toen maakte ik de andere los en deed ik ook deze langzaam strekken. Ik masseerde haar polsen en vervolgens haar beide bovenbenen. Ik keek haar aan en ze oogde erg gelukkig en blij. En zo voelde ik me ook.

1 opmerking: