zondag 31 oktober 2010

Marks Duo-Domme sessie - H14

H14 -Eten met een lekker toetje toe


“Je zult vast maar al te graag op je knietjes gaan voor ons nu, of niet soms slaafje?” vroeg Kiwi met honende stem. “Ja meesteres Kiwi, dat wil ik inderdaad graag.” Antwoordde ik naar waarheid, al denk ik dat enkel het woordje ‘Ja’ verstaanbaar was vanwege de gag. Ik merkte op dat mijn mond wel erg droog begon te worden. Normaal gesproken kwijl ik mezelf helemaal onder met zo’n ding in en was stiekem eigenlijk wel blij dat het dit keer niet gebeurde.
“En waarom wil je dat zo graag slaafje?” vroeg Kiwi.
“Omdat mijn kuiten aan het verzuren zijn meesteres Kiwi.” Was mijn antwoord.
“En zeg eens Markje, wiens probleem is dat nu?” vroeg Rosanne met glunderende ogen. “De mijne meesteres Rosanne.” Antwoordde gesmoord en ik sloeg m’n ogen neer. Stiekem blijf ik het toch heerlijk vinden wanneer ik op zo’n manier geconfronteerd wordt met dat ik geen macht heb over mijn gemak of ongemak.
Rosannes sadistische glimlach nam toe. “Inderdaad, want wij vinden het wel schattig om je zo heen er weer te zien wiebelen op de ballen van je voeten. En het is ook grappig om je rechterbeen te zien trillen van de inspanning.” Ze had inderdaad gelijk dat m’n rechter bovenbeen ongecontroleerd was gaan trillen sinds ik voor hen stond. Deels van de inspanning en deels ook van de spanning vermoedde ik. 

Kiwi ging achterover zitten en sloeg haar rechterbeen over haar linker en nam me op. “Nou, op z’n minst laat hij z’n lid zijn werk doen wat het behoort te doen, niet waar Roos?” Rosanne beaamde dit en liet haar hand langs de contouren van mijn erectie achter het kookschort gaan, waar ik zelf maar heel lichtjes wat van voelde. Meteen begon mijn hart sneller te kloppen en mij geilheid naar toe en ik verlangde naar meer seksuele aandacht. 

“Ben je echt altijd zo’n softy voor hem?” Merkte Kiwi op, en trapte lichtjes tegen mijn stijve penis aan, wat een onaangenaam gevoel gaf. “Niet altijd hoor, maar ik heb wel eventjes een klein beetje medelijden met hem.” Antwoordde Rosanne, waarna ze daarna met haar hand uithaalde naar het puntje van mijn stijve penis. Ik vind het zo naar als ze dat doet en m’n gezicht vertrekt bij het vervelende gevoel van die klap. Weer trapte kiwi en weer vertrok mijn gezicht vanwege het nare gevoel. Ik was al bijna het ongemak van die potloden onder mijn voeten kwijt gezien het nare gevoel erg overheersend was.
“Hmmm, zo te zien vind je dit niet zo leuk hè slaaf?” Merkte Kiwi op. Ik schudde mijn hoofd terwijl Rosanne en Kiwi omstebeurt mijn erectie aan het ‘mishandelen’ waren. Toen stond Kiwi opeens snel op, pakte mijn kin beet met haar rechter hand en dwong me haar recht in de ogen aan te kijken. “Niet op haar kwijlen hè kleintje!” Waarschuwde Rosanne spottend, terwijl ze weer sloeg.
“Dat kan je inderdaad beter niet doen slaafje. Maar laat ik even iets duidelijk maken: jij bent hier om mij en haar een plezier te doen. En op dit moment is dat door jou te martelen, te pijnigen en jou ongemak aan te doen. Daar halen wij ons perverse vermaak uit, om jouw gezicht te zien vertrekken en te zien dat je uit alle macht jezelf moet inhouden om de klappen niet af te weren.” Kiwi sloeg met haar linkerhand vlak op mijn gezicht. In een reflex sloot ik m’n ogen en liet ik een kreun gaan. Daarna deed ik weer snel mijn ogen open en keek in de donkere kille ogen van Rosanne. “Dus jij doet gewoon wat wij willen en dat is dat je gaat lijden voor ons. Jij hebt voor de rest niets te willen slaafje. Jij hebt al wat je wilde: 2 dominante dames die gebruik maken van jou. Wees daar maar eens dankbaar om.” Even gebeurde er niets, en toen haalde Kiwi opnieuw uit met haar linker hand. “Ben je doof slaafje? Ik zei dat je dankbaarheid moest tonen naar ons!” siste Kiwi op een scherpe toon. “Sorry meesteres Kiwi. Dank je wel meesteres Kiwi en meesteres Rosanne.” Probeerde ik uit te brengen met de gag in m’n mond.
“Verstond jij een woord van wat hij net zei Roos?” Vroeg Kiwi aan Rosanne terwijl ik haar rechterhand wat strakker om mijn kin voelde. “Nee, niet echt. Ik denk dat hij lui begint te worden.” Merkte Rosanne op en ze sloeg opnieuw op mijn erectie. Weer liet ik een kreun los. “Dank je wel meesteres Kiwi en meesteres Rosanne door mij zo te gebruiken!” Probeerde ik opnieuw. “Kijk, dat lijkt er al meer op.” Reageerde Kiwi en ze liet m’n kin los.

Kiwi keerde zich weer om naar de bank, maar draaide zich toen vliegensvlug weer om en haalde vol uit met haar linker hand in mijn gezicht. Ik zag de klap compleet niet aankomen en voelde hoe mijn hoofd gewoon opzij gedrukt werd en hoe een gloeiende pijn zich over mijn gezicht verspreidde. Ik voelde mijn ooghoeken prikken en voelde hoe mijn ogen vochtiger begonnen te worden. “Wouw, dat was eigenlijk best heerlijk om te doen. Die had je echt niet aan zien komen hè? Gelukkig dat jij graag gebruikt en misbruikt wordt, niet waar slaafje?” merkte Kiwi op en ik zag een grote grijns op haar gezicht. Beduusd keek ik terug en zag dat er een antwoord van me verwacht was en knikte langzaam en twijfelachtig. “Hmmm, dat was niet echt overtuigend. Let’s try that again.” Dit keer haalde Kiwi vol uit met haar rechterhand, en opnieuw voelde ik een withete pijn zich over m’n gezicht wegvloeien terwijl mijn hoofd achteloos opzij geworpen werd. Ik voelde hoe een traan zich los maakte uit mijn ooghoek en langs mijn neus en over mijn lippen rolde. De klap was ongelooflijk pijnlijk en nog eens extra pijnlijk vanwege die gag in m’n mond die al voor enige kramp in m’n kaken was gaan veroorzaken. Opnieuw was ik helemaal beduusd van de impact van de klap en sloot m’n ogen om de pijn te verwerken. Ik bad stilletjes dat er niet nog een klap zou volgen, gezien ik dan waarschijnlijk van de pijn door m’n knieën zou zakken of iets dergelijks. Een moment was het stil, en toen hoorde ik Rosannes stem: “Kiwi, niet doen. Hij zit volgens mij echt op het randje. Laat hem eventjes.” Met die woorden voelde ik nu helemaal de emoties hoog op lopen. Ik voelde hoe in m’n andere ooghoek nu ook een traan ontsnapte en intern voelde ik een gevoel van falen richting Rosanne. Balen dat ik niet meer kon hebben. Ik wilde haar zo graag laten zien hoeveel ik mezelf kan geven voor haar. Ik moest het doen. ‘Je kunt het!’. Met alle inspanning die ik kon oproepen keek ik Kiwi aan en knikte ik zachtjes. Kiwi kijkt me terug aan en vroeg: “Wil je nog zo’n klap voor me incasseren?” Ik voelde m’n lichaam tegensputteren en toch knikte ik zachtjes ja. Nog voordat ik ook mee de kans kreeg om terug te krabbelen haalde Kiwi opnieuw vol uit met haar rechter hand. Opnieuw schoot mijn hoofd opzij en liet ik een schreeuw gaan van de pijn. Ik voelde dat ik nu echt begon te tranen en te snotteren. 

Het duurde eventjes en daarna voelde langzaam de achtergrond wegvallen. Het enige wat zich nog in mijn hoofd afspeelde was de pijn en een soort meditatieve state of mind waar geen gedachtes in opkomen. Ik hoorde Kiwi aan mij vragen of ik er nog 1 voor haar wilde incasseren en bijna automatisch rechtte ik mijn rug en keerde ik me in haar richting. Ik weet niet eens of ik knikte of niet, maar wel dat opnieuw mijn hoofd gekatapulteerd werd. Ik voelde hoe mijn kaken aan het kloppen waren, dat ik warme sporen op mijn gezicht voelde ontstaan van de tranen en hoe steeds verder mijn spieren verzwakten. Steeds minder werd ik me bewust van wat er zich om me heen afspeelde. Het was net alsof er een soort spotlight op ons gericht was en maar net ons drieën wist te omvatten. Daarbuiten was enkel duisternis, een grote leegte en het voelde alsof ik aan het vallen was. Het gevoel van hoe je ingewanden in je buik beginnen te zweven net wanneer je in een achtbaan een duik uitvoert. Ik voel me steeds verder weg vallen in het drukkende duister en er kwam nog maar 1 gedachte in mij op: “Rosanne, vang me op… laat mij niet vallen.”

“Mark… Mark…” Hoorde ik van verre. “Mark, wat is de kleur van onze auto?” Ik herkende de zorgzame stem van Rosanne. “Mark, kom eens naar boven. Wat is de kleur van onze auto Mark?” Ik schudde met m’n hoofd en kreeg een soort koude rilling. Ik voelde hoe de duisternis in een mum van tijd oploste en het drukkende gevoel plaats maakte voor een warm gevoel vanuit mijn borst. “Onze auto is blauw.” Antwoordde ik nog enigszins afwezig. Ik deed mijn ogen open en zag de tv van Kiwi’s ouders en besefte me nu pas dat ik op m’n knieën zat met mijn hoofd op Rosannes schoot. Ik voelde de warme van Rosanne door m’n haar woelen. Ik wilde mijn hoofd optillen om Rosanne aan te kijken, maar de hand bleef op mijn hoofd rusten en dus liet ik m’n hoofd weer rusten op Rosannes schoot. Ik sloot m’n armen om de benen van Rosanne en wilde niet liever dan in haar wegkruipen om te baadden in haar warmte en de geborgenheid. Ik voelde me echt heerlijk klein en ongelooflijk onderdanig. “Welkom terug kleintje.” Merkte Rosanne op en ik beantwoorde haar door heel even haar inniger te omhelzen. “Je weet dat je stopwoorden hebt als het je teveel wordt hè Mark?” Merkte Rosanne op. “Ja meesteres Rosanne. Ik wilde dat je trots op me was meesteres. Heel trots.”
“Ik ben ook erg trots op je kleintje. Je hebt je echt heel mooi gegeven. Maar houd alsjeblieft wel ook je eigen grenzen in de gaten, okey? Beloof je dat kleintje?” Ik knikte en antwoordde met een zacht “Ja meesteres Rosanne.” Ik voelde de warmte in mezelf alleen maar nog groter worden bij het horen dat Rosanne heel erg trots op me was. 

Met mijn hoofd dobberde ik op golven van euforie. Ik voelde me zo ongelooflijk gelukkig en zalig. Ik besef me dat de gag inmiddels verwijderd is en dat mijn mond heel erg droog is. Ik sloot m’n ogen en genoot van hoe ik tegen Rosanne aan zat. Toen voelde ik ook de smalle handen van Kiwi op mijn rug en ze van achter me mijn rug streelde. “Wouw Mark, dat was echt super geil om zo volledig op je uit te mogen halen. Dat betraande gezicht van je dat stil smeekte om genade maar toch gewoon zich aanbood om mijn slagen te ontvangen. Ik heb redelijk m’n gewicht achter die slagen gedaan. Mijn God, want ben jij toch heerlijk zeg!”
Een grote glimlach verscheen er op mijn lippen en ik liet een klein geluidje van plezier ontsnappen. “Ik ben blij meesteres Kiwi. Heel blij.” Merkte ik op. “Het is aan je te zien jongetje. Zweef nog maar even lekker. Over een paar minuten gaan we eten.”

Ik genoot van de warmte en de euforie. Ik was werkelijk dolblij met hoe ik me zo had overgegeven en was daar ook heel erg trots op. Ik genoot van hoe Rosanne door m’n haren aan het woelen was en van het rustgevende strelen van Kiwi. Langzaam werd ik er ook wel bewust van dat ik erg moe begon te worden en dat ik eigenlijk even zou willen slapen. Na een tijdje hoorde ik de wekker gaan. Kiwi gaf me een kus op mijn wang en vertrok naar de keuken. Ik bleef Rosanne innig beethouden en wilde eigenlijk niet weg gaan en ik wilde ook niet dat zij wegging. “Mark, het is tijd om tafel te gaan dekken.” Die uitdrukking voelde als een soort kille vlaag in de warmte waarin ik me bevond. Ik drukte me meer tegen Rosanne aan en vroeg we niet nog eventjes konden blijven zo. “Nee Mark, we…” Begon Rosanne maar ze stopte haar zin en ging weer verder met strelen. Een paar minuten later, wat voelde als veel langer voor mij, moest ik er uiteindelijk toch aan geloven. Ik liet Rosanne los en zag haar opstaan. Ik leunde nog even tegen haar benen aan en stond toen een beetje wankel op. Rosanne sloeg een arm om me heen en samen liepen we naar de tafel toe.

Kiwi had de tafel gedekt voor 2 personen, en een placemat met bord en bestek op de vloer naast 1 van de stoelen gezet. Rosanne nam plaats op de stoel met het bord ernaast en ik ging geknield naast haar zitten, bij de placemat. Kiwi zat tegenover haar. Met z’n allen aten we van de ovenschotel en hij smaakte heel erg. Tijdens het eten zwakte m’n intense onderdanigheid wel een beetje af en af en toe kon ik het niet laten om weer met m’n hoofd tegen Rosanne aan te gaan liggen. Ook kwamen met vlagen weer terug van wat ik daarstraks had doorstaan: het ontvangen van de slagen in mijn gezicht van Kiwi en dat Rosanne er uiteinde er een punt achter had gezet en me geknield naast haar plaats liet nemen. 

Toen we het eten op hadden, had ik een soezerig voldaan gevoel. Rosanne gaf me een kus op m’n voorhoofd en vroeg of ik even wilde afruimen. Met een glimlach op mijn mond deed ik wat er van me gevraagd werd en nam daarna weer dankbaar plaats naast haar. Ik keek even op en Rosanne nam mijn gezicht in haar beide handen en gaf me daarna een liefdevolle zoen. “Ik houd van je kleintje. Je ziet er heel mooi uit zo.” Zei Rosanne en ik voelde mijn hele lichaam weer gloeien van warmte en ik kon een grote glimlach van blijdschap en geluk niet onderdrukken. Ik voelde me helemaal van haar en hield ook zielsveel van haar.
“Schatje, presenteer je polsen aan me.” Sprak Rosanne en vrijwel automatisch plaatste ik m’n polsen naast elkaar in haar richting met de pols omhoog gekeerd. Ik voelde de spanning meteen weer in mijn lijf gieren, want meestal vraagt ze dit altijd als ze m’n polsen aan elkaar wil binden of voor mij als teken ter onderdanigheid aan haar voordat we gingen spelen. Voor mij was dit teken van overgeven een ongelooflijke trigger, ook al had ik het absoluut niet nodig, gezien ik nog steeds heel erg subbig was. Kiwi kwam naast me hurken en pakte 1 van de polsen en begon een touw erom te winden om zo een polsboei te maken waaraan nog een eindje bengelde. Rosanne deed precies hetzelfde met de andere pols met een ander stuk touw dat Kiwi aan haar gaf. Toen wam Rosanne van haar stoel af en begeleidde de twee meiden me naar de koffie tafel waarop onder andere de 2 zwepen lagen. Ze zette me staande bij het korte eind van de tafel. Rosanne ging door haar knieën en pakte nog een stuk touw om mijn rechter enkel van een touwboei te voorzien. Kiwi greep me bij mijn keel beet en voelde hoe mijn ademhaling een klein beetje bemoeilijkt werd en tegelijkertijd mijn erectie deed toenemen. Ze bracht haar gezicht dicht bij de mijne en ik zag weer die kille blik in haar ogen. Dezelfde blik van vlak voor het eten en ik voelde meteen weer een beetje een roes opkomen waarbij mijn omgeving steeds minder belangrijk scheen te worden. “Zit, slaafje” Eiste ze terwijl ze me lichtjes achterover duwde aan mijn keel. Gespannen ging ik zitten en ik merkte dat Rosanne even was gestopt met de boei om de spullen die nog op tafel lagen eraf te halen. Daarna werd ik uiteindelijk met m’n rug plat op de tafel gedrukt door Kiwi en dat maakte me erg gespannen en tevens ook ongelooflijk opgewonden. Ze liet daarna mij keel los en bewoog zich om me heen. Ze trok aan de eindjes touw die aan de polsboeien zaten en maakte deze vast aan de poten van de tafel. Even later had ook Rosanne hetzelfde gedaan met mijn enkels. En zo lag ik gestrekt over de koffietafel met gestrekte armen boven mijn hoofd en gebogen knieën die over het tafelblad uitstaken.

“Ik hoop dat je een beetje zin in een toetje hebt, schatje van me. Eerst gaan we je even opwarmen zodat je net zo heet bent als wij.” Zei Rosanne terwijl ze Kiwi de paardrijzweep toewierp en zelf de flogger oppakte van de vloer. “Daarna gaan we je helemaal hitsig maken, net zoals wij zo ongelooflijk opgewonden zijn van jou zo te misbruiken.” Ging Rosanne verder en Kiwi gaf de eerste slag met haar zweepje die met een lichtelijk pijnlijke steek op mijn borst terecht kwam. “Daarna gaan we aan ons toetje beginnen…” zei Rosanne terwijl ze met de flogger sloeg op mijn linker bovenbeen “… en als je een beetje je best doet mag jij ook een beetje daar wat van hebben.” Opnieuw sloeg Kiwi met de rijzweep, nu op de andere kant van mijn borst. “En als we onze smaakpapillen hebben gelaafd op je, laten we ook onze lusten op je laven.” Een slag van Rosanne volgde op mijn andere bovenbeen. “Dus mocht je je toetje niet hebbe verdiend, kan je ten minste nog genieten van ons tweeën met die heerlijke tong van je.” Met die zin sloegen zowel Kiwi als Rosanne met hun zweep; Kiwi net iets boven mijn linkertepel met een venijnige steek terwijl Rosanne op mijn buik sloeg die ik had aangespannen omdat ik de klap al aan zag komen en een brandend gevoel achter liet.
Het vooruitblik wat Rosanne me geschetst had was heel erg opwindend. Kiwi en Rosanne sloegen vaak om de beurt en af en toen synchroon. Ik voelde pijnlijke steken van Kiwi’s zweep op vooral m’n borst en flanken, al kon ze het ook niet weerstaan om op de binnenkant van m’n bovenarmen te slaan die erg gevoelig waren en dus ook extra pijnlijk aanvoelden. Rosanne richtte zich vooral op mijn benen en buik en wisselde af en toe haar slagen af met of extra harde slagen of door enkel de strengen van de flogger over mijn lijf te trekken wat een heerlijke siddering door mijn lichaam heen stuurde. In het begin bleef ik redelijk stil maar gaande weg begon ik steeds meer geluid los te laten. Ik vind het vaak vervelend om wat van me te laten horen als ik geslagen wordt, omdat het voor mij als zwakte voelt. Maar altijd verlies ik die gedachte als men maar lang genoeg door bleven gaan; en Kiwi en Rosanne bleven voor mijn gevoel erg lang bezig. Mijn huid voelde erg broeierig aan en ongelooflijk gevoelig en leek wel te gloeien. Zelf zat met een leeg hoofd te kermen van de pijn en soms ook weer te genieten van diezelfde pijn.

Toen de dames eenmaal klaar waren met mij ‘op te warmen’, ontdeden beide zichzelf van hun korsetten. Het aanblik van Rosannes naakte lichaam was doorgaans al ruim voldoende om mij ongelooflijk geil te maken en naar haar te doen verlangen, weten van wat er te wachten stond als we eenmaal verstrengeld waren in het ‘worstelen der liefde’. En vandaag was geen uitzondering daarop. Ze kan op z’n bepaalde manier naar me kijken met ogen vol passie en ondeugendheid. Iets wat ik bij haar altijd haar pretoogjes ben wezen noemen. Als ik haar betrapte met pretoogjes en ik was niet in een dominante bui, dan eindigde het tot nu toe altijd in 2 scenario’s: of we hadden geweldige seks of ik smolt voor haar en er bleef een subbig jongetje achter. D’r haar omlijste haar hoofd en streelde zachtjes langs haar borsten, waar haar tepels stijf van stonden. Ze deed haar handen langs haar borsten over haar lichaam glijden terwijl ze op me af stapte. Ik kon het niet laten om even naar haar kruis te kijken, en zag dat deze enigszins rood aangeslagen was. Een kleine glimlach verscheen er op mijn lippen. 

Terwijl Rosanne gehurkt bij m’n benen plaatsnaam en met één enkele vinger rillingen van genot door mijn lichaam heen liet schieten door deze lichtjes over mijn ballen heen te bewegen, zag ik Kiwi die langszij kwam en plaatsnam rechts van me. Voor het eerst leken haar ogen zacht in plaats van kil. Ze plaatste haar hand op mijn borstkas en voor het eerst voelde ik dat haar handen warm aan voelde, zelfs al straalde mijn huid warmte uit vanwege de opwarming van net. Kiwi had kleine borsten maar op een af andere manier hadden ze toch een intrigerende werking op me. Nu ben ik ook echt een categorie ‘borsten-man’ en heb ik doorgaans een zwak voor de wat grotere en goed gevormde vrouwen boezems, maar de kleinere borsten van Kiwi waren voor mij toch erg opwindend. Ik voelde een soort drang om haar tepel in mijn mond te nemen en haar te plezieren, maar ze waren te ver buiten mijn bereik en het geplaagd van Rosanne ondermijnde ook de drijfkracht om de moeite te doen om ze toch te bereiken. 

Rosanne moet vast al mijn ‘hotspots’ aan Kiwi hebben verteld, gezien ik binnen een minuut vol erotische aandacht van de twee dames al helemaal in vuur en vlam gezet was en mijn hoofd was enkel nog maar gevuld met verlangen naar Rosanne. Hoewel Kiwi zeker veel lust in mijn teweeg bracht, bleef mijn liefje toch echt mijn focus van mijn verlangen. Ik wilde haar zo graag. Ik voelde mijn lichaam brandde in verlangen naar haar. Ik wilde haar lippen proeven op de mijne, ik wilde haar borsten in mijn mond en dat ze me hier op deze tafel zou berijden. Maar het bleef niet bij die minuut; ze maakten me helemaal gek en wilde van verlangen dat ik enkel nog maar een bezweet kronkelend lijf voor lust en genot was, dat vastgebonden was op een koffietafel. Gekreun en kleine geluidje verlieten mijn lippen zonder dat ik er nog zelfs maar een klein beetje controle over had. Het bijten van Kiwi in mijn nek, mijn borst of tepels; die enkele vinger van Rosanne die mijn ballen aan het plagen waren; Het gekriebel van Rosannes haar langs de binnenkant van mijn benen wanneer ze voor de zoveelste keer deed alsof ze me ging pijpen of met haar tong gebruikte om een van mijn ‘hotspots’ te triggeren aan de binnenkant van mijn been; de lichtheid waarmee Kiwi mijn borst, buik en gezicht streelde; Alles wat ze deden veranderde me in een seksueel overladen beest dat genoot van wat ze hem aandeden en genoot van de hulpeloosheid die hij had dat hij niets tegen als deze seksuele triggers kon doen.

Toen viel er een luwte in de activiteit van de twee dames. Ik lag hevig hijgend op de tafel en mijn hart ging tekeer. Ik voelde mijn penis net ietsje later kloppen op de maat van mijn hart. Ik zag hoe Kiwi opstond en naar de keuken vertrok en achter in mijn hoofd voelde ik me smeken voor haar om door te blijven gaan. Toen ook Rosanne ophield keek ik haar aan. Ik zag een grote grijns op haar gezicht en ze wist dat ik botergeil was en uitermate gefrustreerd was met dat ze gestopt waren. Met een zucht liet ik m’n hoofd weer terug liggen op de tafel. Ik voelde mijn hormonen door mijn lichaam razen en mijn verlangen naar Rosanne leek buiten proporties groot en bijna onverzadigbaar.

Even later voelde ik opeens iets vreemds op mijn buik: het voelde vochtig en stroef aan en een beetje ruw. Ik keek op en zag dat Rosanne met een washandje bezig was om over mijn buik heen te wrijven. Toen ze klaar was deed ze mijn mond open en legde het washandje erin en liet mij m’n mond sluiten. Het washandje had een lichte hint van zout in het weefsel. En toen voelde ik opeens een intens koude plek op mijn buik, net iets boven mijn navel. Van de schrik zoog ik mijn adem vol lucht en voelde hoe deze koude plek naar mijn rechterzij gleed. “Zit eens stil jij, een bordje hoort niet te bewegen of te klagen als het gebruikt wordt om een toetje op te serveren.” Merkte Kiwi op en duwde de ijskoude ding weer terug op z’n plek. Geschrokken hield ik mijn adem in en voelde hoe de kou zich razend snel over mijn buik wist te verspreiden. “Sorry meesteres Kiwi.” Sprak ik voorzichtig en liet daarbij bijna het washandje vallen. Rosanne had zich inmiddels bij m’n hoofd plaats genomen en ze boog zich voorover waarbij ik even haar borsten over mijn armen voelde strelen. D’r haar omlijste zowel mijn gezicht als de hare en ik zag haar hoofd onderste boven steeds dichter bij komen. Ze trok het washandje uit mijn mond en gaf me een zoen en drukte met haar tong mijn mond open. Ik ontving haar en ik proefde dat haar tong zoet smaakte naar vanille. Toen ze zich terug trok van mijn lippen vandaan, zei ze: “Til je hoofd op kleintje.” Ik deed wat ze van me vroeg en ze deed me een theedoek voor mijn ogen en bond deze achter mijn hoofd af met een knoop. Te drukte opnieuw een kus op mijn lippen en duwde daarbij ook mijn hoofd terug op de tafel, en ik voelde hoe de knoop vervelend op mijn achterhoofd drukte.

Ondertussen had Kiwi nog meer ijs en andere dingen die ik niet kon plaatsen op mijn buik en borstkas gelegd. De kou had me inmiddels al heel erg overmand en ik voelde ook dat mijn erectie afgenomen was vanwege de kou. Mijn geilheid was er niet minder op geworden, gezien de intense sensaties van de kou en van hoe de twee dames van mijn lichaam aten me heel erg opwonden. Uiteindelijk was ik ook totaal van de schrik bekomen van de kou dat ook mijn erectie weer toe begon te nemen. Nu ik die blinddoek voor had, leken de sensaties allemaal nog intenser. Ik voelde hoe druppels gesmolten ijs van mijn buik zich over mijn lichaam een weg omlaag zochten. Ik voelde de lippen van de dames als ze iets van mijn lichaam af aten of een lange streek van een tong die voorkwam dat er een druppel ijs op de tafel terecht kwamen. Op een gegeven moment werd het washandje verwijderd uit mijn mond. Heel af en toe voelde ik een koude vochtige vinger op mijn lippen en toen ik daarop ging zuigen proefde ik een beetje van het ijs: vanille, chocolade en aardbei kwamen voorbij. Maar heel af en toe ook een vinger die in een onbekende siroop heeft gezeten en zelfs ook af en toe een ongelooflijk zure vinger van eentje die in citroenzuur heeft gezeten. Die smaak herken ik uit duizenden, omdat Rosanne het vaak leuk vind om me op die manier te verrassen met zo’n intense smaak. Heel af en toe voerde een van de twee dames me een stukje fruit. Ik proefde kers, perzik, banaan en volgens mij ook druif, al wist ik dat laatste niet helemaal zeker. Vooral de kers vond ik erg leuk en stiekem ook wel geil omdat mij opgedragen werd op de pit op het puntje van mijn tong te laten balanceren tot een van hen het daar weg haalde. Op een of andere manier had dat wel iets erotisch voor mij, iets spannend. 2x werd ik ‘getrakteerd’ met een stuk citroen ik die ik in z’n geheel moest leegzuigen. En toen kwam het laatste langs wat ik ook uit duizenden herken. Ik herkende de weeïge, zurige geur al meteen toen de vinger op m’n lippen kwam, en toen ik het vochtige, beetje crèmeachtige goedje met licht zurige smaak van haar vinger af likte, wist ik hoe laat het was. Het werd tijd voor de ‘onze lusten laven’ gedeelte van wat Rosanne me had verteld.
Naar mijn idee nam eerst Rosanne positie op me maar dat kon ik niet meer met zekerheid zeggen. Ze trok mijn hoofd omhoog en begroef het in haar vagina. Ze smeerde eventjes haar geilheid over mijn gezicht en droeg me op om mijn tong te laten werken. Opnieuw vertoonde ik mijn bef-kunsten aan beiden dames en moest meerdere malen vechten voor mijn zuurstof wat mijn geilheid alleen maar deed toenemen. Toen ik de lusten van de eerste had weten te verzadigen, nam de tweede dame haar positie over. Nu wist ik zeker dat de eerste Rosanne was, gezien ze nu met mijn penis en perineum begon te spelen. Weer met enkel een plagerige vinger. Het leidde erg af, en Kiwi spoorde me aan om me meer te concentreren op wat ik behoor te doen. Uiteindelijk wist ik ook haar van een orgasme te voorzien door ook net als bij de vorige keer aan haar clitoris heuvel te gaan zuigen en mijn tong over haar zurig smakende vlees te bewegen.
Toen liet Kiwi mijn hoofd los en deze viel op de tafel. De klap werd gedempt door de knoop van de blinddoek, al was dat ook niet echt een aangenaam gevoel. Opnieuw haalde Rosanne de washand over mijn lichaam en ontdeed Kiwi mij van de blinddoek. Ze gaf me een tedere kus op mijn lippen en was compleet verrast van de zachte kant die ik nu zo van haar te zien kreeg. Ik wist echt niet meer wat ik van haar kon verwachten.

Rosanne kwam nu naast me plaats nemen en ik keek ik haar mooie grijze ogen. Ze glimlachte naar me en ik glimlachte terug. Ze streelde mijn wang en ik merkte dat Kiwi mijn bondage weer losmaakte. “Zeg eens kleintje van mij. Kiwi heeft een leuke afsluiter voor je bedacht, iets wat we niet thuis, het mijne of de jouwe, zouden kunnen doen. Maar ik moet je er ook bij zeggen dat het je waarschijnlijk erg zwaar zal vallen gezien je vast en zeker helemaal uitgeput bent. Wil je dit laatste beetje nog ondergaan?” Ik voelde een warme golf door mijn lichaam gaan. Op momenten als deze besef ik hoe goed ik het heb bij haar en hoeveel ik van haar houd en hoeveel ik voor haar wil geven wanneer ik ongelooflijk geil en onderdanig ben. 

“Mijn mooie meesteres, voor jou zal ik ook dat laatste beetje ondergaan. Ik wil me helemaal geven aan je, tot het moment dat ik van vermoeidheid in elkaar stort meesteres. Alles, omdat ik zoveel van je houd en jij altijd zo goed voor me bent.” Sprak ik naar waarheid en ik voelde zoveel genegenheid naar haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten