zondag 31 oktober 2010

Marks Duo-Domme sessie - H9

H9 - De grote onthulling

Ze lieten me een tijdje daar aan het voeteneinde zitten. Uiteindelijk kwam Rosanne naast me en maakte de touwen om mijn rechterbeen los terwijl ze er nog wel druk op bleef uitoefenen. Ze masseerde zorgzaam de binnenkant en buitenkant van mijn boven- en onderbeen. Daarna liet ze langzaam mijn been strekken. Het voelde aangenaam en een beetje pijnlijk aan, maar ik was vooral blij dat het been eindelijk helemaal gestrekt was. Ik voelde de warme handen van Rosanne zich langs mijn been naar mijn rechtvoet toe gaan, terwijl ze nog steeds masserende rondjes maakte onderweg. Toen haar handen eenmaal bij mijn voet waren beland, werkte ik hoe koud mijn voet eigenlijk was. Rosanne wreef over mijn voet heen en ze begonnen een beetje op temperatuur te komen. 

Ondertussen was mijn erectie weer compleet verdwenen en was de klodder sperma, dat vrij wist te komen, langs mijn zij weggegleden. Een van de twee meiden had deze vanaf mijn zij met een tissue weggeveegd.
Toen ik eindelijk weer een beetje tot rust begon te komen, sloeg Rosanne weer toe. Ze begon onder mijn voet te kietelen met haar ene hand, terwijl ze mijn enkel stevig beet hield met haar andere. Ik begon meteen te schateren van het lachen en probeerde in een reflex mijn been in te trekken. Dit had als gevolg dat ik op mijn zij gleed en daar lag te spartelen terwijl de vingers van Rosanne over de zool van mijn voet schoten. 

Gelukkig hield Rosanne hier ook weer snel mee op. Ik hoorde haar naar me toe schuiven en voelde hoe ze mijn andere been op dezelfde manier met massage en al bevrijdde. Ik hoorde hoe Kiwi zich door de kamer bewoog en uiteindelijk naast mijn andere been neerstreek. En voelde hoe ze mijn rechter enkel beetgreep en niet veel later waren nu beide meiden onder mijn voeten aan het kietelen. Ik kon mezelf absoluut niet onder controle houden en bewoog alle kanten op. Tijdens het gespartel stootte ik ook een mijn hoofd tegen het bed wat ervoor zorgde dat ik naast het gekietel ik ook last kreeg van een pijnlijke plek op mijn hoofd. Ze hielden vrij snel op nadat ik mijn hoofd had gestoten.
“Gaat het Mark?” hoorde ik Kiwi vragen.
‘Hmm, dit is de eerste keer dat me mij bij m’n naam noemt.’ Bedacht ik bij mezelf terwijl ik mijn hoofd voelde kloppen. “Euhm, ik denk van wel. Het klopt een beetje, maar dat is het wel een beetje. Schijn een hard hoofd te hebben, dus zal wel niets mis zijn denk ik.” Antwoordde ik, terwijl Rosanne over mijn hoofd voelde, waarschijnlijk om naar een zwelling te zoeken.
“Okey, dat is goed om te horen. Je schoot echt hard opzij en kwam met je hoofd precies tegen het randje van mijn bed namelijk. Het zag er nogal pijnlijk uit.” Zei Kiwi.
“Ik voel niets vreemds.” Meld Rosanne en gaat vervolgens naast me zitten en begint mijn handen los te halen.
“Euhm, naar mijn idee kunnen we gewoon verder gaan hoor.” Zeg ik tegen de twee.
“Nee, we lassen even een pauze in. Dat lijkt me verstandiger.” Antwoord Kiwi, “Rosanne gaf net ook al aan dat ze even wilde bijkomen.”
Ik reageerde met een simpele “Okey.” Ik voelde nog steeds dat mijn benen niet helemaal normaal aanvoelen. Ik voelde nog steeds de bijtplekken in mijn spieren en mijn borst brandde nog steeds een heel klein beetje. Maar ik voelde me voorral seksueel gefrustreerd. Ik was nog steeds super geil en wilde eigenlijk helemaal niet stoppen.

“Je zult je vast al wel afvragen hoe ik eruit zie of niet soms?” vroeg Kiwi aan me.
“Zeker.” Antwoordde ik naar waarheid. Al heb ik de laatste tijd niet echt meer geprobeerd stil te staan bij het uiterlijk van Kiwi sinds we van start waren geweest. Heel soms schoot er dan een flits van een made langs en was het een moment later weer weg. 

Ik voelde de koele vingers van Kiwi van naar kruis gingen en daar het touw los gingen maken. Dit gaf me eigenlijk een lichtelijk erotisch gevoel en liet me daarop meegaan. Rosanne had me iets naar voren laten kruipen en had zich tussen mij en het bed gepositioneerd en liet haar warme handen over mijn bovenbenen glijden en masseerde deze lichtjes. Ik liet mezelf langzaam naar achteren zakken totdat ik tegen Rosanne aan lag. Ik legde mijn hoofd op haar schouder zover dat mogelijk was in deze positie en ik voelde het haar van Rosanne langs mijn wang strijken terwijl ze haar hoofd naast de mijne positioneerde. Ik voelde dat Rosanne een rok aan had en ik verwonderde wanneer deze weer aan had gedaan gezien ik er niets van had gemerkt toen ik haar was gaan beffen. Toen kreeg ik opeens een beetje ingeving. Ik besloot mijn nog steeds vast gebonden handen tot een nut te brengen. Ik werkte haar rok opzij en begin de binnenkant van haar rechterbeen te strelen.
“Goed initiatief subbie.” Hoorde ik Rosanne goedkeurend in mijn oor fluisteren. “Ik denk dat ik die handen toch maar even gebonden laat.”
Een lichtelijk trots vloeide over me heen dat het goed uitpakte en ging rustig verder. De zachte geluidjes van genot van Rosanne klonken als muziek in mijn oren.

Niet veel later voelde ik de vingers van Kiwi langs mijn gezicht aan de stukjes tape trekken en haalde deze een voor een los. Een golf van spanning ging door me heen, want ik kon me maar een ding bedenken wat dat in kon houden. De blinddoek ging af! Ik ga eindelijk zien wie die Kiwi persoon is. En inderdaad, ik voelde de blinddoek weggehaald worden en ik deed langzaam mijn ogen open. Mijn ogen moesten even op het licht instellen maar ik zag al snel het gezicht van een Indonesisch meisje voor me. Grote donkere ogen keken me strak aan en ze had een glimlach op haar lippen wat net een hint van haar tanden tussen te zien was. Ze had een lichtbruine huid en zwart haar dat naar achter was gebracht, al kon ik niet zien of het in een staart of een knot zat gezien haar gezicht erg dicht op de mijne was. Ik durfde eigenlijk mijn blik niet van de hare te verbreken, omdat ik weer het donkerbruine vermoeden had dat zoiets weer een klap in mijn gezicht zou opleveren.

“Hallo subbedingetje. Volgens mij ben jij wel een beetje een brutaaltje of niet soms? Je kunt het vuur in zijn ogen zien.” Vroeg Kiwi.
Ik twijfelde of ik hier een antwoord op moest geven of dat dit een retorische vraag was. Maar Rosanne ging er wel op in: “Ja, dat is hij zeker. Weet waar hij me vanochtend voor uitmaakte? Zeg het maar Markje, waar je me voor uitmaakte vanochtend.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten