zondag 31 oktober 2010

Marks Duo-Domme sessie - H7

H7 - Voor wat hoort wat

“Zo zo slaafje, Rosanne heeft inderdaad gelijk over die tong van jou. Ik zou zo weer gebruik van je kunsten willen maken, maar je staat zo te hijgen dat ik denk dat je tong ondertussen zo moe is dat je er niets meer van zou bakken.” Hoorde ik Kiwi van boven mij zeggen, terwijl ik inderdaad zwaar ademend op mijn buik op haar bed lag. Er heerste een heerlijke stilte in mijn hoofd en het voelde net alsof er een warme deken over mijn naakte lichaam lag. “Je wilt vast wel dat ik je beloon namens mijzelf en Rosanne, of niet soms slaaf?” Vraagt Kiwi aan me.
“Ja meesteres.” Antwoorde ik vermoeid.
Uit het niets voelde ik een pijnscheut op de wang die niet op het bed ruste. “Jij zou enkel je tot Rosanne richten, onthoud jij dan niets met die lege kop van je?” Weerklonk Kiwi bits.
“Meesteres Rosanne, wilt u namens mij me verontschuldigen voor mijn vergissing.” Vroeg ik enigszins twijfelachtig aan haar. ‘Damn, wat klinkt dat toch stom’ Denk ik bij mezelf.
“Kiwi, vergeef hem dit keer okey? Hij’s moe.” Hoorde ik Rosanne zwakjes zeggen.
“En meesteres Rosanne, mag ik alstublieft door meesteres Kiwi beloond worden?” Vraag ik aan Rosanne.
“Als jij dat zo graag wilt, dan by all means Kiwi, leef je uit.” Antwoord Rosanne op mijn vraag.
“Dat zal ik zeker. Okey slaaf, vanaf nu mag je je tot mij richten, begrepen?” meld Kiwi mij terwijl ze zich over mij heen heeft gebogen en ik haar lippen boven mijn oor voel.
“Ja meesteres Kiwi.” Antwoord ik eerbiedig.
“Mooi zo. Je wilt vast dat ik over die pik van je ga wrijven, of niet soms?” Hoor ik Kiwi in mijn oor fluisteren.
“Ja meesteres Kiwi.” Antwoord ik opnieuw.
“Je weet vast wel dat Rosanne redelijk sadistisch is, en je zult misschien wel gemerkt hebben dat ik al helemaal een sadistisch kreng bent of niet soms? Dus dit is wat ik ga doen: ik ga je weer ervan langs geven met mijn flogger totdat je een erectie hebt. Maar daarvoor moet ik je eerst anders positioneren.” Ik voel hoe twee armen zich onder mij wurmen en mij van het bed verschuiven en me bijna op de grond laten vallen. “Damn, wat ben je zwaar.” Hoor ik Kiwi roepen. “Ga netjes rechtop zitten en leun een beetje achterover zodat je tegen het bed aan ligt.

Ik manoeuvreer m’n gebonden benen zodat ik een geknielde positie aanneem, knieën uit elkaar. Daarna beweeg ik naar achter totdat ik de rand van het bed heb weten te vinden. En dat terwijl ik met alle macht mijn penis stijver probeer te maken. Ik probeer me te concentreren op hoe ik net nog Rosanne lag te beffen en dat begint te werken. Maar niet veel later voel ik al de eerste haal van haar flogger die op mijn buik aankomt. Dit was even schrikken voor me en ik spande mijn buikspieren aan. 

“Hoofd naar achter slaaf!” snauwt Kiwi terwijl haar tweede haal hoger op mijn buik aankomt. Ik doe mijn hoofd naar achter en wacht de volgende haal af. Slag op slag volgen, op mijn buik en mijn borstkas. Dan herinner ik me weer dat de pijn niet zal ophouden totdat ik een erectie heb en probeer weer erotische beelden voor mijn geestesoog tevoorschijn te halen. Mijn buik en borst beginnen erg warm en zelfs een beetje een branderig gevoel te krijgen terwijl Kiwi steeds uit blijft halen.
“Kom op slaaf, ik begin bijna nog te denken dat je liever wilt dat ik je blijf slaan totdat ik het zat word in plaats van dat ik je pik in mijn handen neem. Je bent nog niet eens halverwege en je lijkt zelfs te verslappen.” Hoor ik Kiwi op een sadistische toon aan mij vertellen.
‘Shit!’ Denk ik. ‘Wat als ik het niet voor elkaar krijg? Wat als ik inderdaad moet wachten tot Kiwi inderdaad moe wordt? Ik weet niet eens hoe lang zij zo door kan gaan?’ Gedachten van angst beginnen steeds meer houvast te krijgen in mijn gedachten.
“Mark, vuile pijnslet die je bent!” Hoor ik Rosanne mij toeroepen.
Ik focus me op de woorden van Rosanne. Ze blijven in mijn hoofd hangen en geeft me een warm gevoel. Ik voel hoe mijn erectie toe begint te nemen. Ik probeer te denken aan de keren dat Rosanne me verbaal door het slijk heel haalde terwijl Kiwi keer op keer blijft uihalen. Dan weer op m’n borst, dan weer op mijn buik, dan weer een paar verticale halen en dan weer horizontaal. 

“Zo zo, dat heeft je toch enige moeite gekost jongetje.” Hoor ik Kiwi speels opmerken en ik voel enkel nog een brandend gevoel op mijn huid. “Openen.” Commandeert Kiwi mij, en ik doe mijn mond open. “Beethouden slaaf.” Ik proef leer op mijn tong en sluit mijn tanden om de hendel van Kiwi’s flogger. Dan omsluiten de nog steeds koude handen van Kiwi zich om mijn ballen en eikel. De kou stroomt op een merkwaardige manier m’n lendenen in terwijl Kiwi langzaam mijn eikel begint te masseren, wat enigszins stroef en gevoelig aanvoelt. Mijn gezicht vertrekt terwijl ze over mijn eikel wrijft.
“Dit is toch wat je wilde? Dit is waar je om vroeg niet waar?” Vroeg Kiwi op een speelse manier, duidelijk in haar nopjes om mij zo te zien.
“Euhm…  niet helemaal meesteres Kiwi.” Bracht ik moeilijk uit.
“Nee, wilde je dat niet? Je wilt zeker dat ik wat aan die stroefheid doe, of niet soms?” vroeg Kiwi opgewekt.
“Graag meesteres Kiwi.” Bracht ik opnieuw gekweld uit.
“Dan wil je vast wel een deal sluiten, of niet soms? Twintig slagen op elke van je bovenbenen voor wat glijmiddel?” Het was duidelijk dat Kiwi haar lol niet op kon.
Na enige twijfel antwoordde ik met “Graag meesteres Kiwi.” .

Met een twist over mijn eikel liet te los, en trok de flogger tussen mijn tanden vandaan. Niet veel later was ik aan het twijfelen of ik niet beter gewoon Kiwi haar gang had moeten laten gaan en wachten tot het voorvocht het probleem oploste. Kiwi sloeg op het ene been en daarna op de andere en sloeg elke keer weer harder en harder. Op gegeven moment boog ik in een reflex naar voren om mijn benen af te schermen van de pijn. Maar Kiwi plaatste haar voet boven op mijn borst, net onder mijn keel en duwde me terug en hield met in positie. Ik voelde het gewicht op mijn borst en hoe Kiwi door bleef slaan op één been. Daarna viel opeens de druk op mijn borst weg voor een seconde terwijl ze van voet verwisselde en de laatste paar slagen toediende op mijn andere been.

Toen Kiwi stopte voelde ik nu ook al een brandend en kloppend gevoel op beide benen, naast het brandende gevoel op mijn buik en borst. Langzamerhand begon ik me af te vragen hoever ik zou moeten gaan voordat ik uiteindelijk klaar mocht komen.
Niet veel later voelde ik hoe Kiwi de schacht van mijn penis beetpakte en dat er een koele dikke vloeistof op mijn eikel viel. Tergend langzaam gleed de druppel langs mijn eikel omlaag, wat een erg apart maar aangenaam gevoel was. Dan omsluit een tweede koele hand mijn eikel, en begint Kiwi langzaam de vloeistof te verdelen. Gestaag haalt ze haar twee handen op en neer langs mijn schaft. Het duurt niet lang of ik laat mijn gaan op het heerlijke gevoel. Ik vergeet helemaal het feit dat mijn huid schrijnt; enkel het heerlijke gevoel is er. En toen was het opeens weg.

“Ah nee…” Zucht ik gefrustreerd. ‘Nee, alsjeblieft niet stoppen, ga nou gewoon door. Het voelde zo goed.’ Was het enige wat er in mij opkwam. Langzaam begon ik me weer bewust te worden van het brandende gevoel. Toen voelde ik Kiwi’s handen, die nu voor het eerst een beetje warm aan begonnen te voelen, zich om mijn scrotum vatten. Ik voelde hoe ze een dun stuk touw om mijn scrotum wondt. Een aantal wendingen verder duwt ze mijn beide teelballen opzij, en begint het touw om elke teelbal heen te winden. Ik voel hoe de druk met elke winding toeneemt en om de zoveel tijd ze een venijnig rukje geeft aan het touw waardoor er een lichte pijn mijn onderbuik inschiet. Nadat ze mijn ballen afgebonden heeft, begint Kiwi zowel mijn penis te masseren en tegelijkertijd mijn teelballen bewerken met haar nagels. De combinatie van genot en het ongemakkelijke gevoel op mijn ballen laten me langzaam wegglijden in een heerlijk gevoel van machteloosheid en genot. 

Langzaam maar zeker kom ik steeds dichter bij het randje. Ik voel hoe mijn bloed en hormonen door mijn lichaam jagen, hoe mijn ademhaling steeds intenser en sneller wordt. En dan houdt Kiwi op en laat mijn geslacht met rust. Mentaal vervloek ik Kiwi terwijl ik gefrustreerd binnensmonds geluiden maak. “Agh, wat kijk je moeilijk. Je wilt vast dat ik doorga, of niet soms?” klonk Kiwi geamuseerd terwijl ze plagerig over mijn eikel blaast.
“Ja meesteres, wilt u alstublieft doorgaan?” vraag ik haar, bijna smekend.
 “Hmm, ik vind dat niet echt overtuigend overkomen. Ik denk dat ik je maar even wat laat afkoelen.” Zegt Kiwi op een speelse toon, en met die woorden duwt ze zich van me af. Ik hoor Kiwi vragen of Rosanne wat te drinken wil en Rosanne beantwoord dat ze wel een icetea wilt. En met die woorden hoor ik Kiwi, en daarmee mijn genot de kamer verlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten