zondag 31 oktober 2010

Meisje, kom je buiten spelen?

‘Ah, vandaag weer lekker met mijn meisje klooien.’ Denk ik terwijl ik mijn gordijn opengooi en ik word verrast door wat ik buiten zie. De hele straat is bedenkt in een laag wit sneeuw, grofweg vier centimeter dik op z’n minst. ‘Krijg nou wat, het heeft gesneeuwd!’ Denk ik bij mezelf. Ik kijk even op de thermometer die buiten hangt. Het kwik staat op 2 graden. ‘Dit is gewoon een kans waar ik gebruik van moet maken!’

Ik eet snel mijn ontbijt op, pak mijn mobiel en stuur Miranda het volgende SMSje:
“Heeft gesneeuwd, dus zit een goede kans ik dat ik wat later zal aankomen. Tot zo meisje! X Jake”
Nu weet ik van mezelf al wel dat ik helemaal niet later ga komen doordat het gesneeuwd heeft, maar dat ik nu nog wat aan mijn plannetje voor vandaag wil sleutelen door wat met die sneeuw te gaan doen.

Ik zet de waterkoker aan en haal vervolgens mijn speeltas, die ik gister al had ingepakt, weer helemaal leeg om te kijken even naar wat ik wel mee ga nemen. Ik besluit enkel een paar stuks touw mee te nemen, mijn strokenzweep en de tepelklemmen aan een ketting. De rest ruim ik weer op en vervolgens zoek ik mijn thermoskan op, die ik altijd naar werk meeneem. Ik vul deze met het kokende water en doe de dop erop. Vervolgens wikkel ik deze in een deken en merk dat dit inderdaad al mijn hele tas heeft gevuld. Ik kijk nog een keer rond of ik niet iets vergeten ben, waarna ik vervolgens de sleutels van het aanrecht grijp en besluit nog even een stop bij de buurtwinkel te maken voordat ik doorrijd naar Miranda.

Bij de buurtwinkel koop ik een paar zakjes met poeder om chocolademelk te maken en tevens een reep chocola. ‘Zullen we volgens mij wel nodig hebben als ik klaar ben met haar.’ Bedenk ik bij mezelf terwijl ik afreken. Tevreden met mijn voorbereidingen stap ik weer in de auto en rijd ik naar Miranda toe.
‘BZZZZZZZZZT’ doet de deur en ik doe de deur van de flat open. Ik stap in de lift en druk op de 4. Even later ben ik op de vierde verdieping en loop de galerij af naar de deur van Miranda en haar huisgenootje Sara. Ik druk op de bel en bijna meteen gaat de deur al open. Een glunderende meid staat in de deuropening. Ze heeft haar donker blonde haar in een staart zitten en ze heeft nog haar bril met donker montuur op. Ze heeft een lichtblauwe fleece jack aan, een spijkerbroek en haar pluizige roze konijnen sloffen. Ze verwelkomt me met een zoen.

“Hey, kom je buiten spelen? Het heeft gesneeuwd.” Stel ik voor terwijl ik met mijn hoofd naar buiten hint.
“Zijn we niet een beetje te oud voor een sneeuwballengevecht, Jake?” Vraagt Miranda aan me, met een speelse twinkeling in haar ogen.
“Ik doelde eerder op een ander soort spelen, jongedame.” Hintte ik.
“Euhm, je hebt wel door dat het bijna vriest buiten hè?” Zei Miranda.
“I know, maar daar heb ik toch geen last van?” Zei ik plagerig. “En trouwens, volgens mij heb jij enkel uitspraak en geen inspraak in deze situatie.”
“Nouja zeg, wat is dat nu weer?” Zei ze gespeeld verontwaardigd. Ze begon al een beetje het onschuldige weerloze meisje te spelen. Zo te merken vond ze het stiekem toch wel een leuk idee van me.

In een snelle reactie pak ik haar linkerpols beet met mijn rechterhand en haar linkerschouder met mijn linkerhand. Ze probeert haar pols los te trekken maar ik verdraai deze al en terwijl ik dat doe werp ik met mijn linkerhand haar schouder richting de muur. Het eindresultaat is dat Miranda met een glimlach met haar buik tegen de muur van de gang is gewerkt, met haar linkerarm op haar rug gedraaid. Ik bijt zachtjes in haar nek, wetend dat ze dat erg lekker vind.
“Puur machtsvertoon.” Antwoord ik haar. “Nu, ga je braaf zijn? Want ik laat je niet gaan voordat je braaf bent. En geloof me, als Sara straks gaat kijken waarom die voordeur nog steeds niet dicht is, moet je opeens het een en ander uit gaan leggen.” Fluister ik in haar oor. “Jouw keuze…” voeg ik er als laatste nog aan toe.
“Okey okey… Ik ben al braaf Jake.” Reageerde ze. “Heel braaf.” Ik durf te wedden dat als ik haar nu zou omdraaien, dat ze dan met haar wimpers zou gaan wuiven.
“Mooi zo.” Zei ik goedkeurend. “Ga dan even snel je collar halen en daarna ga je die konijntjes vervangen met wat nuttigs. En neem vooral je dikste winterjas mee die je hebt.” Ik liet haar gaan, maar voordat ik haar linkerarm losliet, sloeg ik nog even snel een keer op haar linker bil. Met een stoute blik kijkt ze om voordat ze naar haar kamer verdwijnt. Ze huppelde zelfs bijna. ‘Ze moet er wel heel erg zin in hebben.’ Merk ik stilletjes op.

Niet veel later geeft ze me haar collar, die ik in mijn jaszak doe. Ik mag dan soms wel een klootzak zijn, maar ik wil niet echt dat Sara rare vragen gaan stellen aan Miranda, hoe graag ik er mee dreig. Terwijl Miranda bezig is met haar jas aan te trekken, gaat de deur van Sara’s kamer open en kijkt er een vermoeid hoofd met warrig bruin haar om het hoekje.
“Jake, for godsake, kan je eens die deur dichtdoen?” Bracht Sara gapend uit. “Je laat al die kou binnen verdomme!”
“Ja mevrouw, meteen als die luie huisgenoot van je eens opschiet.” Antwoordde ik kordaat en salueerde naar Sara zoals een rekruut dat doet naar zijn commandant, terwijl er een grijns op mijn gezicht verscheen.
“Enneuh… wat heb je in hemelsnaam allemaal bij je?” Vraagt Sara vermoeid. “Je tas lijkt wel uit te puilen met weet ik veel wat. Ga je kamperen ofzo?”
“Nee hoor. We gaan lekker kinderachtig sneeuwpoppen bouwen en sneeuwballen gevecht houden met de kinders beneden.” Reageer ik plagerig.
“Serieus Miranda, en jij ook Jake. Grow up!” Roept Sara ons na terwijl we door de deur naar buiten vertrekken.

In de lift kijk ik Miranda indringend aan en ze begreep de hint. Ze haalt de kraag van haar jas weg en haalt vervolgens d’r haar uit haar nek. Ik doe haar collar om. Het is een roze leren halsband met een chromen plaat aan de voorkant waar een O-ring aan vast zit. Daarna doe ik het slotje erop en maak daarna de sleutel van dat slotje vast aan mijn sleutelbos. Ik geef haar een kus op haar lippen en voel dat ze zichzelf iets meer tegen me aandrukt. Rustig duw ik haar terug. “Nog niet jongedame, later.” Zeg ik tegen haar. “Daar is later genoeg tijd voor.”
Miranda kijkt me met een gemaakte zielige blik aan: haar mondhoeken naar beneden geforceerd en grote ogen. Enkel de lachlijntjes in haar ooghoeken verraden dat ze het wel leuk vind.

Ik bied mijn arm aan en ze legt de hare erin. Arm in arm lopen we samen naar het park toe. Daar hebben we wel eens eerder gespeeld samen, maar nog nooit in de winter. En nog nooit als het gesneeuwd heeft. Tijdens het lopen in het park begin ik haar alvast mentaal op te warmen.
“Dit keer zullen die bosjes je niet meer zo heel erg uit het zicht houden hè?” Zei ik rustig. “Maar dat vind zo’n exhibitionistje als jij vast niet erg.”
Miranda kijkt me een beetje gespannen aan. Ze is inderdaad een exhibitionist, maar ze vind het ook wel eng omdat het in een omgeving is waar ze herkend zou kunnen worden.
“En dan om nog te bedenken dat je buurman hier zijn hond uitlaat. Denk je dat ons plek jou genoeg uit het zicht zou houden? Ik weet het nog niet zo zeker.” Zei ik met gespeelde bezorgdheid. Al was ik wel bezorgd als zoiets werkelijk zou gaan gebeuren, wist ik vrij zeker dat ons plekje beschut genoeg was. De reactie van Miranda was fantastisch om te zien: in een flits zag je haar ogen ietsje wijder worden en je kon horen dat ze haar adem inhaalde op dat moment. ‘Heerlijk als jij dat doet’ gaat er in mijn hoofd om.
We stappen van het pad af en beginnen ons tussen de bomen door te bewegen. “Moet je eens voorstellen wat voor voorstelling iemand zou gaan zien als die onze voetstappen in de sneeuw zou volgen.” Plaagde ik Miranda opnieuw.
“Okey, dat is echt niet grappig meer.” Sputterde Miranda tegen.
“Voor wie niet?” Ging ik verder. “Misschien wil diegene wel meedoen. Hoe vaak komt het voor dat je een naakt meisje in een bos tegenkomt, in de sneeuw, en daar ook nog eens aan mag gaan zitten?”
“Pardon? Naakt? Met dit weer? Ben je wel lekker bij je hoofd?” Sputterde Miranda opnieuw tegen.
“Ja natuurlijk naakt.” Reageerde ik. “Kom op zeg, het moet ook nog een beetje leuk voor mij blijven.” Ik stopte even met lopen en pakte haar kin met mijn linkerhand en forceerde haar om naar mij te kijken. “En vergeet niet, dat brave meisjes beloond worden. En dat wil jij wel hè?”
Een glimlach verscheen op haar gezicht bij de gedacht van wat die beloning waarschijnlijk inhield.

Nadat we ons een weg door het bos hadden gemaakt, kwamen we aan op ons plekje. Het was een plekje vlakbij de rand van het kunstmatige meertje, omringd door bomen. We hadden dit plekje gevonden toen we hier gingen zwemmen in de zomer vorig jaar, en sindsdien hebben we hier al een flink aantal spellen gespeeld. Het openbare gevoel van deze omgeving gaf ons beide een kick, ook al waren we makkelijk te zien als iemand werkelijk het bos was ingetrokken of in het meer was gaan zwemmen onze richting op. Er lag een laag ijs op het meer en de spanning die ik voelde was gestegen. ‘shit, ik was helemaal vergeten dat ze hier misschien wel eens langs kunnen schaatsen.’ Ik besloot maar even deze gedachte voor me te houden. ‘Waarschijnlijk hebben we niets te vrezen gezien dit pas de tweede dag met vorst is geweest. Maar ik moet wel opletten!’
Ik haalde mijn arm uit die van Miranda en gebruikte mijn beide handen om haar handen op haar rug te plaatsen. Ze werkte me niet tegen en keek me met een stoute blik aan. Ik zoende haar en niet veel later kwamen ook onze tongen in actie. 

Uiteindelijk trok ik mezelf terug en keek het lachende gezicht van Miranda aan. “Het word tijd om je op te warmen denk ik, en dan bedoel ik het vooral letterlijk.” Zei ik tegen haar. “Handen op je rug houden en benen uit elkaar.”
Dit keer sputterde ze niet tegen, waarschijnlijk omdat ze besefte dat als ze hier niet aan meewerkte het heel erg koud voor haar zou worden.

Ik deed de knoopjes van haar spijkerbroek los en liet mijn rechterhand in haar broek glijden terwijl ik om haar heen liep en me achter haar positioneerde. “Vandaag hoef je niet te vragen om klaar te mogen komen. Als je denkt klaar te kunnen komen, gewoon je laten gaan, begrepen?”
“Mmmm… Ja Jake.” Bracht ze uit. Ze was duidelijk aan het genieten van dat ik haar vulva aan het masseren was.
“Laat me raden, je bent zeker alweer helemaal slijmerig daar beneden of niet soms sletje?” Fluisterde ik in haar oor en nam vervolgens beet ik erin.
“Hmmhmm” mompelde ze bevestigend.
Ik liet mijn hand in haar broek wat lager glijden en ik voelde dat we beiden gelijk hadden. Spelen in het openbaar heeft altijd al dit soort reacties teweeg gebracht. Ik begon rustig haar te vingeren terwijl ik haar in haar nek aan het zoenen was.
Zo bleef ik een tijdje doorgaan en zorgde ervoor dat ik niet te dicht bij haar climax grens kwam. “Het word tijd om je jasje uit te doen sletje.” Fluisterde ik in haar hoor en met die woorden liep ik weer voorlangs zodat ze de ruimte had om haar jas uit te doen en ik nog steeds door kon blijven gaat met het vingeren. Ze liet haar jas op de grond vallen en plaatste haar handen weer op haar rug.
“En die blauwe jack van je mag ook foetsie.” Commandeerde ik.
Opnieuw haalde ze d’r handen van haar rug en deed ze haar fleece jack af. Dit keer wat langzamer en twijfelachtiger maar uiteindelijke eindigde ook dit kledingstuk op de grond.
“Blijf jezelf vingeren”. Gaf ik Miranda de opdracht en liet mijn hand uit haar broek gaan. Ik pakte haar fleece jack, die voor een deel in de sneeuw was gevallen, en vouwde deze netjes op. Ik wilde niet dat deze nat zou worden. Ik liep weer om Miranda heen. Ze had haar hoofd enigszins naar achteren hangen, haalde onregelmatig adem en haar ogen waren gesloten. Ze oogde rustig.
Ik haalde haar hand uit haar broek en ging zelf weer verder. Uit zichzelf plaatste ze haar handen weer op haar rug. Ik merkte dat ze bijna op haar climax punt was en besloot iets rustige te bewegen. Een gefrustreerde zucht was het enige wat Miranda los liet.
Ik zag dat haar tepels stijf stonden en dat ze duidelijk zichtbaar waren door het witte tshirt met opdruk. “Ben je geil sletje, of heb je het koud.” Vroeg ik haar.
“Het eerste.” Bracht ze enigszins afgeleidt uit.
‘Mooi zo’ Dacht ik bij mezelf. Ik liet mijn linkerhand onder haar tshirt glijden en begon met haar borsten te spelen. De geluidjes die Miranda maakte, vertelde me dat ze het naar haar zin had. Ik merkte dat ikzelf het ook wel erg warm begon te krijgen in mijn winterjas en dat ook ik een beetje geil begon te worden.

En later liet ik haar ook haar broek en tshirt uit doen. Haar slipje had ik langs haar benen naar beneden geschoven en ik trakteerde haar op een heerlijke tongzoen van enige minuten terwijl mijn linkerhand haar lichaam aan het verkennen was. Ik voelde dat ze ondanks de hitsigheid toch wat koud had, gezien ik een lichte vorm van kippenvel op haar huid kon voelen. “Het wordt tijd om mezelf een beetje te vermaken op jou.” Fluisterde ik in haar oor en trok mezelf terug van haar. Ik keek nog een keer naar het meisje wiens slipje omlaag getrokken was en boven haar knieën zat, en wiens beha over haar borsten getrokken was. Het blijft een geweldig gezicht om mijn meisje zo te zien. ‘so violated, just lovely’ Dacht ik bij mezelf en keerde me naar mijn tas.
Ik haalde er mijn strokenzweep en het touw eruit. Ik dirigeerde Miranda tussen twee bomen, legde haar jas dubbelgevouwen op de grond voor haar neer. Ik gebood haar om haar schoenen uit te doen en op de jas te gaan staan. Terwijl ze haar schoenen uitdeed, begon ik 1 stuk touw aan elke boom vast te maken. Toen Miranda op haar jas stond, bond ik haar polsen zodat ze opzij gehouden werden door de twee bomen. Ik pakte mijn strokenzweep erbij en zag een glimlach op het gezicht van Miranda verschijnen.
“Mag ik alsjeblieft een gag in Jake?” Vroeg ze. 

Ze vraagt dat elke keer als we buiten spelen en elke keer antwoord ik hetzelfde: “Nee Miranda. Als je wilt dat niemand je hoort, moet je maar gewoon je mond houden.” Ik gaf haar een knipoog en begon met uithalen. Rustige slagen, eerst op haar buik, dan op haar borsten. Daarna begon ik de intensiteit van de slagen op te voeren. Elke haal van de zweep leverde me de dingen op waar ik helemaal geil van word: de onwillekeurige geluidjes die Miranda laat horen. De rappe inhaal van haar adem, hoe haar adem stokt precies na een slag. De oppervlakkige zucht van het uitademen. Een ingehouden schreeuw, bang dat mensen haar zouden horen. Dat klonk allemaal als muziek in mijn oren en dreven mij aan om verder te gaan. Om steeds harder te gaan slaan, om steeds intensere geluidjes uit haar lichaam te trekken.

Na mijn laatste haal liep ik naar Miranda toe. Ik wachtte even tot ze me aankeek en zag haar mooie glimlach weer verschijnen. Ik deed aanstalten om haar te gaan zoenen maar toen onze lippen dicht bij elkaar waren, trok ik mijn nagels over haar rode buik heen. Haar ogen rolden achterover in haar kassen en haar mond viel open terwijl ze genoot. Ik voelde hoe haar borstkas uitzette om massaal lucht naar binnen te halen en tegelijkertijd hoorde ik deze luchtstroom die ze door haar neus naar binnen haalde. Nadat ik mijn nagels helemaal langs haar buik omlaag had doen lopen, liet ik ze weer ophoog glijden over haar huid. Mijn handen waren warm en ze zullen vast erg welkom aanvoelen voor Miranda. Ik gaf haar een tedere kus op haar lippen en dit werd al snel weer een tongzoen. Ik besloot met mijn linkerhand haar weer te vingeren terwijl ik mijn rechterhand gebruikte om met haar tepels te spelen. Dit bleef ik doen totdat ik voelde dat ze een beetje door haar knieën wegzakte, wat voor mij een cue was dat ze bijna klaar kwam, en besloot te stoppen met vingeren. Opnieuw leverde dit een gefrustreerde zucht op van Miranda. “Mondje open en maak mijn vingers eens schoon.” Commandeerde ik haar. 

Nadat mijn vingers schoon had gemaakt, gaf ik haar een kus op haar lippen en bewoog me om haar heen. Nu begon ik haar rug en billen te bewerken met mijn zweep. Opnieuw rustig opbouwend en daarna steeds weer intenser. Opnieuw trakteerde ze me op al die geile geluidjes die ze maakte, en ook genoot ik van hoe ze haar spieren aanspande bij elke slag. Ik eindigde met tweehandige slagen op de billen van Miranda en genoot van elke schreeuw die ze losliet en van hoe haar benen steeds meer begonnen te trillen. Ook weer besloot ik mijn nagels over haar rode huid heen te trekken en opnieuw verslapte Miranda terwijl ik dat deed. Ik hoorde haar genieten zuchten terwijl ik het een tweede keer deed. “Je hebt veel voor me doorstaan meisje. Deze kou gecombineerd met die zweep.” Zei ik goedkeurend terwijl ik haar begon te strelen. “Ik denk dat daar wel een beloning tegenover mag staan, denk je niet?”
“Ja Jake, alsjeblieft.” Verzuchtte Miranda.
“Okey, ik gun je het. Maar ik wil dat je van je jas afstapt.” Gaf ik aan.
Ze bewoog haar linkervoet van haar jas af en op de grond, maar trok deze meteen terug. “Wow!” bracht ze verschikt uit. “Dat is vreselijk koud.”
“Voeten van je jas, of we pakken in en gaan terug naar huis. Jouw keuze.” Het was ongeveer 20 minuten lopen naar haar flat, laat staan dat we op z’n minst nog eerst een half uurtje ergens in het park zouden gaan bijkomen. Ik vertrouwde erop dat haar sletterigheid haar wel van die jas af kreeg. En mijn vermoeden was inderdaad correct, want met veel tegenzin zag ik haar van haar jas afstappen. Snel raapte ik haar jas op en legde deze verder neer. “Just in case” Zei ik tegen haar.
Ik maakte haar handen los, terwijl ik genieten toekeek hoe Miranda afwisselend op 1 voet ging staan. “Ik wist niet dat je de flamenco kon dansen meisje.” Zei ik op plagerige toon uit. De opmerking werd met een enigszins brutale blik beantwoord, maar ze hield haar mond. 
Nadat ze los was van de bomen, sloeg Miranda haar armen om zichzelf heen. “Die heb ik nog nodig jongedame, dus plaats ze weer op je rug.” Zei ik tegen haar. Met tegenzin gingen haar handen weer op haar rug. Ik bond haar polsen aan elkaar met het touw maar liet de helft van het touw nog loshangen. “Op je knieën.” Commandeerde ik haar, maar daar was ze het niet zo mee eens.
“Ik denk dat ik liever de flamenco blijft dansen.” Sputterde ze tegen.
“Je commentaar staat genoteerd. Op je knieën jongedame.” Drong ik aan. Toen ze weer niet reageerde, greep ik haar blonde haar beet. Voordat ik haar omlaag trok, ging ze al uit zichzelf omlaag. Waarschijnlijk bang dat ik haar omver zou trekken en languit in de sneeuw zou eindigen. “Dat lijkt er al meer op.” Zei ik goedkeurend. 

Ik positioneerde haar enkels kruislings en bond deze vervolgens ook ze aan elkaar, zodat ze haar knieën niet maar naar elkaar toe kon bewegen. Vervolgens bond ik het touw van haar polsen aan de bondage van haar enkel en trok deze strak, zodat er ongeveer 10 centimeter vrij was. Vervolgens positioneerde ik mezelf aan haar linker zijde. Ik plaatste mijn rechter hand op haar rug en mijn linker hand op haar borst.
Miranda keek verschrikt op. “Nee alsjeblieft Jake. Oh mijn god, alsjeblieft doe het niet. Ik smeek het je. Ik heb het al zo ongelofelijk koud!” Was haar commentaar terwijl ik haar langzaam omver duwde. “Jake, please!” Drong ze aan. “Ik doe alles wat je wilt, maar leg me alsjeblieft niet in de sneeuw. Oh fuck, dit is zo koud! Jake, nee, please…” Ik keek haar aan met een sadistische glimlach terwijl ze nu alleen nog maar met haar knieën contact maakte met de grond.
“Nee, ik denk dat dit veel leuker is dan elk alternatief wat ik kan bedenken.” Zei ik haar, genietend van haar smeekbede. “Maar ga gerust door. Kom maar met ideeën. Ik zou het alleen wel snel doen, want ik stop niet met je neerleggen.”
Miranda bleef tegensputteren totdat ze inderdaad op haar buik in de sneeuw lag. Het moment dat haar borsten als eerste contact maakte met de sneeuw, haalde ze geschrokken haar adem in en probeerde zich los te wurmen. Tevergeefs. Nadat ik haar op haar buik had neergelegd, begon ik meteen haar te vingeren. “Je blijft hier liggen totdat je klaarkomt, of er 5 minuten voorbij zijn gegaan.” Meldde ik haar.

De rest verliep in een soort roes voor me. Ik was druk bezig met tellen, gezien ik helemaal vergeten was om iets in te stellen om te tijd bij te houden. Terwijl ik bezig was de secondes uit te tellen voor haar, werkte ik Miranda tot het beste van mijn kunnen tot een orgasme. Blijkbaar had het seksuele plagen erg geholpen, want na ongeveer 3 minuten hoorde ik haar al kreunen en voelde ik hoe haar vagina zich om mijn vingers heen sloot. Miranda spande zichtbaar al haar spieren in haar lichaam aan, waardoor haar rug hol kwam te staan en haar borsten nauwelijks meer contact maakte met de grond. Ik bleef doorgaan totdat ik merkte dat Miranda weer langzaam in elkaar begon te zakken. Ik haalde mijn vingers weer uit haar vagina en bewoog me snel naar haar jas toe. Ik legde deze als een soort matje naast haar neer, en tilde haar op en legde haar op d’r zij erop neer. Ik haalde de sneeuw weg die aan waar was blijven plakken en gaf een kus op haar lippen. Ze had nog steeds haar ogen gesloten en ze begon te klappertanden. De rest van haar lichaam schokte nog een beetje na van het orgasme.

Ik haastte me naar mijn rugtas, en haalde de deken eruit en wierp deze over haar heen. Ik begon haar warm te wrijven door de deken heen en dat scheen te helpen. “Ik ben trots op je Miranda. Dat laatste, dat was zo ongelooflijk geil. Het was geweldig om je zo te zien liggen. En uiteraard om ze zo te horen smeken het niet te doen vlak daarvoor.”
“Dus dat was wat je in je tas had.” Bracht Miranda klappertandend en enigszins versuft uit.
“Hmmhmm.” Mompelde ik bevestigend.
Nadat ik Miranda weer een beetje had opgewarmd, ontdeed ik haar van haar touwen. Ik liet haar op haar knieën zitten, wikkelde de deken om haar heen en bleef haar warm wrijven. Het wrijven werd even onderbroken voor een tedere tongzoen waarna ik weer verder ging. Ik reikte Miranda haar kleding aan, die ze een beetje onhandig onder de deken weer probeerde aan te doen. Als laatste gaf ik haar schoenen, die ze aandeed en vervolgens van haar jas af kwam. Ik moest haar ondersteunen omdat haar benen nog enigszins zwakjes waren. Ik deed haar jas bij haar om, en nadat ik deze dicht had geritst, zoenden we nog een keertje. 

Ik liet Miranda weer even zitten op de grond en haalde de thermoskan tevoorschijn en de zakjes chocolademelk poeder. Ik scheurde ze allemaal open en goot de inhoud in mij thermoskan waar het stoom vanaf kwam en deed de dop er weer op. Vervolgens begon ik de kan heftig te schudden terwijl ik weer naast Miranda kwam zitten. Ik voelde de kou van de sneeuw door mijn broek heen. “Ik hoop dat deze poging tot warme chocolademelk een beetje lukt.” Zei ik lachend tegen Miranda, en ze keek me met een vertederende blik aan.
“Dank je Jake. Hiervoor.” Zei Miranda dankbaar terwijl ze wees naar de afdruk van haar naakte lichaam in de sneeuw niet ver van ons. “Dit zijn van die momenten waar ik merk waarom ik zoveel van je houd.”
Ik reikte haar de thermoskan aan. “En ik van jou, lieverd.” Ik voelde me helemaal gelukkig, nog meer vanwege de woorden die ze net sprak. “Kijk wel even uit, want ik heb direct kokend water erin gedaan. Dus het kan nog flink heet zijn.” 
Ik spendeerde een lange tijd met Miranda in mijn armen. Ik voelde me gelukkig en ik was trots op haar en op mezelf dat het idee zo goed had uitgepakt. En hoewel de chocolade melk een beetje klonterig was doordat ik er teveel poeder in had gedaan, voelde het aan als een perfecte middag.

Toen we uiteindelijk besloten om terug te gaan, waren onze broeken helemaal nat geworden van de gesmolten sneeuw waar we op zaten. We keken met een glimlach naar de afdruk van Miranda’s naakt lichaam in de sneeuw. Ik haalde mijn mobieltje uit mijn zak en maakte er een foto van. “Voor op de kerstkaart.” Grapte ik en Miranda ging er meteen tegenin.
Eenmaal weer bij Miranda’s appartement aangekomen, hoorde we Sara door de gang roepen: “En kinders, lekker sneeuwpopjes gemaakt?”
Waarop ik reageerde met: “Nee hoor, enkel een poging gedaan om een sneeuwengel te maken in de sneeuw. Maar die was een beetje mislukt. Wil je hem zien?”
“JAKE, ALS JE HET MAAR LAAT!” Was Miranda’s respons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten