zondag 31 oktober 2010

Marks Duo-Domme sessie - H4

H4 - Het spel, de opwarming

Het was aangenaam warm in de ruimte en er hing een frisse geur in de lucht. Zo te horen lag er tapijt in de kamer van Kiwi, te horen aan geluid, en tevens een beetje te voelen door m'n sokken heen.
“Zullen we maar met hem beginnen?” hoorde ik de speelse stem van Rosanne zeggen.
“Ja, lijkt me verstandig.” beantwoorde Kiwi, “Maar eerst moet ik nog wat doen.”
Ik bereide me alvast op nog een klap in m'n gezicht, maar ik werd in plaats daarvan verrast met het geluid van tape. Ik voelde hoe Kiwi wat tape aan de bovenkant van m'n blinddoek deed, en tevens 2 kleine stukje bij m'n wangen.
“Zo, dat is weer wat beter.” zei Kiwi, terwijl ze met haar achterkant van haar hand m'n gezicht streelde.

Vervolgens voelde ik 2 handen de knopen van m'n spijkerbroek losmaken, en ik probeerde m'n evenwicht te behouden terwijl iemand m'n broek uit deed, en tegelijkertijd de andere m'n trui over m'n hoofd trok, en deze zo ver mogelijk over m'n armen trok totdat het achter de handboeien bleef hangen. Daarna volgde mijn T-hsirt hetzelfde voorbeeld als m'n trui, terwijl diegene die m'n broek had verwijderd, nu zich ontfermde over m'n sokken. Van achteren hoorde de stem van Roos achter me, die om “dat stuk touw” vroeg. Ik voelde hoe Roos het touw boven m'n ontblote ellebogen strak trok, en nog 2 maal eromheen liep met het touw, en het vervolgens strak trok door in het midden het touw een aantal keer te laten draaien. Daarna sleep het touw onder m'n linker oksel door, over m'n linkerschouder, achter m'n nek langs naar m'n andere schouder, en vervolgens weer onder de andere oksel. Ik voelde hoe Roos het touw door het midden van de elleboogbinding deed, het omhoogtrok naar het touw achter m’n nek en vervolgens het touw daar achterlangs te doen, en naar beneden te trekken. 

“Zit het goed zo?” vroeg Rosanne, “Als iets afknelt, meteen laten weten, ja?”
Ik beantwoorde haar met een knik, waarop Rosanne m'n handboeien los maakte, en m'n trui en T-shirt van m'n armen haalde, terwijl ik Kiwi over m'n scrotum voelde strelen waardoor m'n erectie toenam in m'n boxer. Ik hoorde Kiwi grinniken terwijl ze dat deed en ik besloot er maar gewoon van te genieten. Tegelijkertijd deed Rosanne m'n handen bij elkaar, en ik voelde hoe ze het touw, dat via m'n nek naar beneden liep, om m'n polsen begon te winden, en het vervolgens in het midden afbond.
“Maak het je maar gemakkelijk.” zei Kiwi, terwijl Rosanne snel een kus gaf in m'n nek.

Ik besloot maar gewoon te staan waar ik stond, om de touwen een beetje te testen. Geluiden van kleding die op de grond vielen waren te horen. Toen voelde ik een stel koude handen in mijn tepels knijpen, en ik wist meteen dat het Kiwi was, gezien Rosanne warme handen had. Ze trok me naar voren, trok daarna m'n handen omhoog, en ik werd in een stoel gezet. Vervolgens deed Kiwi m'n boxer uit, en m'n erectie schoot eruit omhoog. Ze spreidde m'n benen naar de buitenkant van de stoel, en ik hoorde weer het geluid van tape terwijl Kiwi m'n enkels vastmaakte. Terwijl ze dit deed, voelde ik dat Rosanne me bij m'n kin beetpakte, en me begon te zoenen. Ik beantwoorde haar met m'n tong, net zoals zij dat deed. Terwijl ik aan het tongen was met Rosanne, voelde ik de koude handen van Kiwi om m'n ballen sluiten en ze begon ze zachtjes te strelen. Ik genoot van de aandacht van beide dames.

En toen schoot er een intense pijn m'n onderbuik in toen Kiwi m'n ballen in elkaar drukte. Ik snakte naar adem, maar een klein beetje lucht kreeg ik binnen, omdat Rosanne m'n mond weer had gevonden en verder ging waar we net nog zo heerlijk mee bezig waren. Ik probeerde me te concentreren op de lippen van Rosanne, maar opnieuw kneep Kiwi en ik schoot opnieuw een beetje naar voren.
“Agh, doet dat pijn? Ik dacht, je zal het vast niet merken.” grinnikte Kiwi, en opnieuw een pijnscheut. Rosanne liet me gaan, en dat vond ik erg vervelend. Even streelde Kiwi m'n ballen, en toen kneep ze met haar beide handen erg hard. Ik snakte naar adem, maar ik weigerde geluid te maken. Ik laat me niet zo snel gewonnen geven. En toen waren m'n ballen opeens bevrijdt. In m'n achterhoofd vroeg ik me af of dit het einde, of pas het begin van m'n straf was. Ik voelde hoe Kiwi op m'n schoot zat, en m'n hoofd beetpakte, en haar lippen op de mijne plantte. Ik kuste haar terug, en ik voelde hoe haar tong over m'n lippen gleed. Ze pakte toen m'n kin met een hand, en ze ging weer verder. Ik voelde hoe de warmere handen van Rosanne uit het niets van achter langs mijn borst gingen, en ze over m'n tepels wreef. Ik begon me wat te relaxer te zitten, en blijkbaar viel Kiwi dit op, want opnieuw schoot er een pijnscheut door m'n onderbuik, toen ze haar vrije hand razendsnel om m'n ballen sloot en kneep. Dit keer kreeg ik geen kans om naar adem te snakken, doordat de andere hand van Kiwi m'n lippen stevig op de hare hielden. Vervolgens trok Kiwi zich terug en ging van m'n schoot af, terwijl Rosanne rustig doorging alsof er niets was gebeurd. Ik hield me klaar voor nog een pijnscheut van Kiwi, maar die bleef uit, en ik besloot me meer te concentreren op de handen van Rosanne, die nog steeds over mijn romp heen gleden. Ik dacht dat ik ergens rechts van me beweging hoorde, maar ik liet die informatie snel weer wegdrijven, terwijl Rosanne aan m'n oor begon te sabbelen.

En toen was Rosanne opeens verdwenen. Ik wachte even, en ging weer ietsje rechter zitten. Toen voelde ik een koud stuk metaal bij m'n enkel, en met een paar knip geluiden waren m'n enkels weer los. “Zo slaaf, het wordt tijd om je even te verplaatsen.” hoorde ik Kiwi melden. Ze trok me omhoog aan m'n tepels en stuurde me naar rechts. Ik voelde hoe ik op een bed weg gezet, en hoe Kiwi m'n enkels beetpakte en aan ze trok. Ik lag met m'n gebonden armen achter m’n rug  niet echt comfortabel, maar het had makkelijk erger gekund. Toen voelde ik hoe Rosanne en Kiwi tegelijkertijd touwen om m'n enkels heen bonden, en hoe ze uit elkaar getrokken werden. Daarna begon een van de twee aan m'n tepels te zuigen en te likken, maar dit was maar van korte duur. Ik voelde hoe een knijper op elke tepel gezet werd. Vervolgens nam de druk nogmaals toe, alsof iemand in beide knijpers extra ging knijpen. Ze begonnen te trillen, en ik voelde hoe de lichte pijn vanuit m'n tepels langzaam uitvloeide, en steeds minder intens werd. Toen trok iemand ze langzaam naar m'n voeten toen, en ik hoorde Kiwi zeggen: “Kom dan, je wilt toch niet dat ik ze eraf trek, of wel soms?”. Ik wilde mezelf veel leed te besparen en daarom boog ik zo ver naar voren als ik kon. Ik moest m'n handen onder me vandaan halen, en achter me zetten om mezelf te kunnen ondersteunen. Terwijl Kiwi plagerig met de knijpers aan het spelen was, voelde ik achter me dat mijn handen los gemaakt werden, en hoe eventjes daarna ook mijn ellebogen bevrijd werden. Daarna liet Kiwi m'n knijpers met rust, kroop over het bed over mij heen, en duwde me terug zodat ik weer ging liggen op het bed terwijl ze dat deed. Beide dames bonden vervolgens mijn polsen uit elkaar aan het bed. Ze kortten vervolgens de touwen in, zodat ik helemaal gespreid op het bed lach, geblinddoekt en m'n erectie recht de lucht in.

“Lig je lekker zo, slaafje van me?” zei de fluisterde stem van Kiwi in mijn oor, “Mooi, want ik kan me nog herinneren dat jij nog een straf op je had wachten.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten