zondag 31 oktober 2010

Marks Duo-Domme sessie - H1


H1- Een voorstel
“Mark, bel me als je klaar bent met je colleges. Kus, R.” lees ik op het schermpje van mijn mobiel nadat ik uit de collegezaal van mijn laatste college verlaat. Even later heb ik Rosanne aan de telefoon.
“Hey schoonheid, ik zag je berichtje. Hoe is het ermee?”
“Het gaat goed jongeman. Hey, voor vrijdag, ik heb een leuk ideetje.” Ik hoor de vrolijke stem van Rosanne. Aan de manier van praten, klinkt het alsof ze een nogal dominante bui heeft vandaag. “Kan je praten nu?”
“Oh ja hoor Roos. Die figuren hierzo luisteren niet mee. Zeg het maar.” Antwoord ik, terwijl ik onhandig m’n fiets probeer los te maken met 1 enkele hand tot mijn beschikking.
“Nou, weet je nog dat we het vorige keer over hadden dat ik het wel eng zou vinden om door twee dominanten bespeeld te worden? Die dag erna heb ik met wat andere mensen gepraat op msn, en toen kwam dat ideetje van mij naar voren. Hoe zou jij het vinden om getopt te worden door mij en een tweede meid?“ Rosanne klinkt erg enthousiast.
“Je klinkt net alsof je al helemaal met die meid hebt afgesproken wat jullie met mij gaan uitspoken enzo.”
“Zoiets ja. Ah toe, je weet dat ik daarrrr errrg blij van worrrdt.” hoor ik Rosanne spinnen aan de andere kant van de lijn.
“Ken ik haar überhaupt wel? Want anders voel ik me er niet zo veilig bij om eerlijk te zijn.” Antwoord ik een beetje terughoudend.
“Mark, subje van me, ze is echt te vertrouwen. Ik ken haar al een tijdje en ik kan het goed met haar vinden. En trouwens, jij was er wel redelijk benieuwd naar. Kom op jongetje, ik wil met je spelen en zij wil dat ook.” Zegt ze op haar meest zwoelste stem.
‘Damn you Roos, je weet dat ik daar niet tegen kan. ’ Grinnik in mijn hoofd. “Okey, maar beter heeft ze wel erg goede eigenschappen als je begrijpt wat ik bedoel.” Antwoord ik plagend terug.
“Oh, ze is wel een beetje je type hoor. Maar je snapt natuurlijk wel dat mijn goede eigenschappen toch echt wel mooier zijn dan die van haar.” Zegt ze in haar nopjes terug
“Serieus Rosanne, bewaar die lekkermakerij even als ik niet in de buurt van andere mensen ben okey? Straks gaan ze nog denken dat ik naar een sekslijn aan het bellen ben.” Grap ik over de telefoon, terwijl ik eindelijk het slot los heb weten te krijgen.
“Dus?” Vraagt Rosanne geamuseerd. “Beetje vernedering vind ik wel leuk hoor. Zou wel je rode gezicht willen zien hoor.”
“Sure you do. Anyhow ik ga ophangen, want het is nogal moeilijk om m’n slot om m’n zadel vast te maken met enkel 1 hand. Tot vrijdag meis.”
“Ha, dat is nog niets vergeleken met hoe moeilijk ik het je ga maken vrijdag samen met Kiwi.” Hoor ik Rosanne me toespelen aan de andere kant van de lijn.
“Serieus meid, ga jij eens even lekker een koude douche nemen ofzo.” Grap ik terug. “Hoe laat moet ik dan bij jou zijn?”
“Funny guy. Tien uur.” Antwoord Rosanne.
“ ’s avonds?” vraag ik verwart.
“Nee joh, ’s ochtends natuurlijk. Gaat een lange zit voor je worden jongetje. Oh, en zorg ervoor dat je er een beetje reepresentabel uitziet wil je?” beantwoord Rosanne mij.
“Ja mam.” Antwoord ik zeurderig terug.
“Die opmerking kost je 10 slagen vrijdag, links en rechts. Dat je het alvast weet. Tot dan subbie!”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten