zondag 31 oktober 2010

Marks Duo-Domme sessie - H6

H6 - Weer terug op aarde

Ik heb werkelijk geen idee hoe lang ik weg ben geweest, maar ik weet dat ik op een gegeven moment weer was losgemaakt van het bed en dat ik tegen Rosanne aan lag die mij in haar armen had genomen om mee bij te laten komen. M’n blinddoek had ik nog steeds op. Ik merk dat ik nog steeds op Kiwi’s bed zit, dat m’n polsen weer achter m’n rug gebonden waren en dat m’n enkels aan het bijbehorende bovenbeen gebonden was. Mijn mond was weer leeg en ik had een ongelooflijke droge mond.

“Zou ik wat mogen drinken meesteres?” vraag ik aan Rosanne.
“Ah, je bent er weer. Je was even helemaal van de aardbodem he? Kiwi heeft zich behoorlijk op je uitgeleefd met haar flogger. Je had het er heel moeilijk mee, dat was wel te merken. Maar op gegeven moment stopte je gewoon met tegenstribbelen, en reageerde je niet meer op wat ik tegen je zei.” Hoorde ik Rosanne tegen me zeggen op een zorgzame stem. “Kiwi vond in ieder geval dat je genoeg gehad had. Ze is nu even roken buiten. Dus wil je dat ik wat water voor je ga halen, of wil je wachten tot Kiwi terug is?”
“Nee, blijf alstublieft.” Bracht ik uit. “Laat me alstublieft niet alleen.”
“Laat me alstublieft niet alleen, meesteres zal je bedoelen?” Hoorde ik Rosanne zeggen terwijl ze in m’n haar greep en even eraan trok.
“Ja, sorry meesteres, U heeft inderdaad gelijk.” Bracht ik beschamend uit. Ik bleef een tijdje in de armen liggen van Rosanne, totdat ze vroeg: “Hoe voelde dat nu? Subspacen bedoel ik?”
Ik probeer aan Rosanne te omschrijven hoe ik het ervaarde, maar ik kon het niet goed onder woorden krijgen. “Zeg maar alsof je in het oog van een wervelwind staat. Er gebeurt zoveel om me heen, maar niet met mij. Je voelt het razen, maar het doet je niets. Je bent ergens waar je niet wilt zijn, maar je voelt je veilig waar je bent. Zoiets ongeveer meesteres.” Sloot ik mijn omschrijving af.
“Ik ben trots op je Mark, echt waar.” Ze gaf een hele subtiele kus op m’n ontblote schouder. “Ik hoop dat je er wel wat van geleerd hebt.”
‘Dat heb ik zeker.’ Dacht ik bij mezelf. Ik knikte op de vraag van Rossane, en het viel me nu pas op dat m’n ogen vochtig aanvoelden.

Op een gegeven moment kwam Kiwi terug en vroeg Rosanne aan haar of ze even een glas water voor me kon halen. Even later werd eindelijk m’n droge keel voorzien van het welkome water. Ik dankte Rosanne van harte.
“Ik hoop dat je een beetje bent aangesterkt slaaf, want we zijn nog niet eens echt begonnen.” Hoorde ik Kiwi op een zekere toon zeggen, en ik voelde haar koude handen over m’n dij glijden. “En zorg ervoor dat je voortaan gewoon gedraagt zoals van jou verlangd word slaaf. Ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen aan het straffen van ongedisciplineerde nietsnutten. Rosanne vertelde dat je enigszins bekwaam bent met je tong, dus die ga ja vandaag eens tot goed nut brengen.” Kiwi pakte me bij mijn haar beet en sleurt me uit de armen van Rosanne, die nog snel “Stel me niet teleur!” in mijn oor fluistert, op mijn buik. Ik voel hoe de warme handen van Rosanne m’n benen onder mijn buik vandaan duwt, terwijl ik luister naar hoe Kiwi zichzelf van enkele kledingstukken ontdoet.

Ik voelde hoe iets onder m’n gezicht werd geduwd. “Likken, nu! En waag het niet te kwijlen op m’n bed slaaf!” hoor ik Kiwi eisen. Met mijn lippen zoek ik naar wat ik moet likken. Ik begin zachte kusjes te geven en begin langzaam m’n tong over de koude huid van Kiwi te halen. Mijn verstand staat op nul en alles lijkt wel uit zichzelf te gaan, alsof ik niet eens meer controle heb over m’n lichaam. Ik keer m’n gezicht steeds meer richting m’n borst en verken meer van de huid van Kiwi. Ik voel kleine bobbeltjes gevolgd door kleine gleufjes. Ik worstel in de touwen die me vast houden, om mezelf in een betere positie te wurmen. Mijn lippen omvatten haar grote teen en ik laat m’n tong langs de zijkanten van haar teen glijden. Ik proef een soort crème smaak die ik niet kan plaatsen. Het is niet vies, maar ook niet aangenaam. 

Zo werk ik verder haar andere tenen af, en af en toe hoor je een zachte zucht van Kiwi die er blijkbaar erg van kan genieten. Toen ik m’n lippen van haar kleine teen af haalde en weer richting haar wreef manoeuvreerde, roept Kiwi: “Slaaf, je hoofd aan de andere kant van m’n voet. En werk je weer langs m’n been omhoog. Volg mijn been met je tong en lippen zonder ook maar een beetje contact te verliezen. Je weet vast wel waar je heen moet. Neem rustig de tijd hoor, we hebben geen haast.” Het laatste liet ze met een zucht over haar lippen ontsnappen, als teken dat ze zich helemaal overgeeft aan het genot dat ik haar toedien.
Onhandig kruip ik langs Kiwi’s been omhoog. Ik blijf zo goed als ik kan contact houden met haar been, maar hier en daar verlies ik toch contact. Maar blijkbaar is Kiwi in een wat meer vergevensgezinde bui. Tijdens mijn kruiptocht, voel ik dat Rosanne even twee keer in m’n handen knijpt, en ik knijp twee maal terug, om aan te geven dat alles okey is. Ze checkt teven m’n voeten. Ik voel hoe haar warme handen mijn zich om mijn voeten omsluiten. Vervolgens trekt ze haar nagels over m’n voeten en een rilling van genot schiet er via m’n voeten omhoog. ‘Ahhh, jaaaaaahhh!’ Gaat er in mijn hoofd om terwijl m’n lichaam zich helemaal verslapt. 
Kiwi grijpt snel in, grijpt me vast bij m’n haar en trekt mijn gezicht weer terug naar haar been. “Werk, jij slaaf!” snauwt ze me toe. Ik probeer me weer te concentreren op wat Kiwi mij opdroeg, maar mijn concentratie word veel verbroken doordat Rosanne weer eens haar nagels over m’n vlees trekt.

Nog twee correcties van Kiwi verder heb ik het kruis van Kiwi gevonden. “Mooi zo. Laat maar eens zien waarom Rosanne jou nog steeds als haar slaafje houdt!” Hoor ik Kiwi mij toezeggen. Met die woorden pakt ze m’n hoofd aan de zijkanten beet, en plaatst m’n mond op haar vagina.
Ik pik een heerlijke geur op, de geur waar ik altijd zo door wordt getriggerd. Met overgave begin ik m’n tong langs de buitenste schaamlippen glijden. Ik werk langzamerhand steeds dieper naar binnen en de verandering in Kiwi’s ademhaling wordt steeds duidelijker. Ze laat soms een zachte kreun los, geeft directie aan m’n snelheid van hoe ik moet likken, waar ik heen moet of dat ik precies goed zit.
Terwijl ik Kiwi naar extase toe werk, voel ik een scherpe pijnscheut in mijn linkervoet. “Mark, laat je vooral niet afleiden door mij of mijn cane hoor.” Hoor ik Rosanne van achteren grinniken. “Je zou toch niet willen dat je het orgasme van je meesteres verkloot doordat jij je niet focust, jongeman?” 

‘Auw! Shit. Kom op Mark, je kan to…AUW! Gaat ze serieu… AAARGH!’ Gaat er door mijn hoofd, terwijl Kiwi met hijgende stem mij opdraagt om sneller te gaan. ‘Focus. AAAA! Focus Mark, fo DAMN YOU! Niet lang meer. Awuwuw, die was echt gemeen.’

Dit blijft nog enige tijd doorgaan, totdat Kiwi mijn gezicht in haar kruis begraaft en mij toeroept niet te stoppen. Het kost veel wilskracht van me om door te blijven gaan terwijl Rosanne genadeloos door blijft canen op de zolen van mijn voeten. Uiteindelijk laat Kiwi m’n hoofd los met haar benen en ik hap gretig naar een paar happen lucht die ik de afgelopen minuten tekort kwam. Vervolgens haalt Rosanne nog één laatste keer venijnig uit de cane en mijn hele lijf vecht zich tegen te touwen terwijl de pijnscheut vanuit m’n rechtervoet tot mijn ziel binnendringt. En luidkeelse schreeuw vliegt over m’n lippen en mijn rechtervoet begint ongecontroleerd te trillen van de pijn. Met sussende geluiden laat Rosanne haar handen glijden langs m’n onderbeen, langs mijn dij en flank en stopt bij mijn wang.
“Je weet vast wel wat al die cane slagen mij hebben opgeleverd of niet soms jongetje?” Vraagt Rosanne op een zwoele manier. “Wat er met me gebeurt als je zo zie bewegen door de pijn? Wanneer je jouw pijn zo laat blijken?”
Ik knik alleen maar, terwijl Rosanne mijn hoofd omhoog duwt en een beetje opzij kantelt. Ik voel haar lippen op de mijne en ik beantwoord hij kus. Dan laat ze mijn hoofd weer los.

Terwijl ik nog een beetje aan het bijkomen ben, hoor ik gestommel en voel ik het bed bewegen en golven. “Kijk, dit is wat ik bedoel slaafje van me.” Hoor ik Rosanne sensueel zeggen terwijl ik 2 vingers tegen mijn lippen voel drukken. Braaf neem ik haar vingers in mijn mond en proef haar geil. Ik lik ze een voor een schoon, waarna mijn hoofd door Rosanne naar haar kruis toe wordt bewogen. Ik wurm mezelf in een comfortabelere positie en begin langs de binnenkant van haar been haar huid van zachte kusjes te voorzien en ga zo van de ene kant over haar schaamlippen naar het andere been.
“Mark, kappen met dat gespeel van je, en gewoon je werk doen!” hoor ik Rosanne zeggen terwijl ze mijn hoofd terug duwt op haar vagina.

Ik laat mijn tong langzaam glijden over haar schaamlippen en maak mijn weg naar haar clit. Ik beweeg m’n tong over de huidplooi waar haar clitoris onder verstopt en ik voel de golf van genot die ik bij Rosanne teweeg breng. Minuten verstrijken terwijl ik langzaam maar zeker Rosanne tot orgasme breng. Op het moment dat Rosanne mijn hoofd in haar kut begraaft en zwaar begint te hyperventileren, omsluit ik haar clitoris met mijn lippen en begin erop te zuigen terwijl ik langzaam mijn tong erover heen en weer haal. Het duurt niet lang ook Rosanne krijst het uit. Ik geniet van het geluid dat mijn meesteres maakt en een gevoel van trots vloeit over mij heen. Ik blijf doorgaan tot ik voel hoe de grip van Rosanne verslapt en sluit uiteindelijk af met een kus op haar schaamlippen, zoals ik dat altijd doe als blijk dat ik van haar houd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten